Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Unapređenje prodaje – moćno oružje u pravim rukama

Unaprjeđenje prodaje dio je promocijskog miksa i jedan od najefikasnijih instrumenata marketinga koje tvrtke koriste, a izaziva brzu i jaku reakciju potrošača. Alate unapređenja prodaje koristimo kada u kratkom roku želimo postići povećanje ili ubrzanje prodaje. U današnje vrijeme kad je već sve viđeno teško je biti inovativan, ali uvijek postoje mali trikovi kojima možemo unaprijediti svoje poslovanje.

Unaprjeđenje prodaje dio je promocijskog miksa i jedan od najefikasnijih instrumenata marketinga koje tvrtke koriste, a izaziva brzu i jaku reakciju potrošača. Alate unapređenja prodaje koristimo kada u kratkom roku želimo postići povećanje ili ubrzanje prodaje. U današnje vrijeme kad je već sve viđeno teško je biti inovativan, ali uvijek postoje mali trikovi kojima možemo unaprijediti svoje poslovanje.

Sredstva i načini unapređenja prodaje

1) Probni uzorci (testeri) koji služe promidžbi i isprobavanju proizvoda u malim pakiranjima, a distribuiraju se najčešće na prodajnim mjestima, trgovačkim centrima, sajmovima, konferencijama ili na frekventnim mjestima kao što je centar grada.

To su najčešće prehrambeni i kozmetički proizvodi, ali i u edukaciji se klijentima mogu ponuditi demo seminari, na osnovu kojega će klijenti odlučiti žele li surađivati s Vama.

2) Nagradne igre također služe promidžbi tvrtke i njenih proizvoda, a organiziraju se na razne načine, npr.

– prikupljanje kupona, čepova ili omota pojedinih proizvoda (sladoledi, čep sa boce piva ili soka, omot čokolade…

-slanje odgovora na nagradno pitanje ( u posljednje vrijeme aktualne su sms nagradne igre koje su vrlo praktične i jednostavne)

3) Demonstracije proizvoda na raznim sajmovima, trgovačkim centrima, kao što su skuplji proizvodi poput skupih aparata za mršavljenje, masažne fotelje i slično

4) Cijene Cijena je uvijek marketinški alat s kojim se može kratkoročno pridobiti kupac, ali se mora paziti da akcije nisu stalne i da se ne ponavljaju iz mjeseca u mjesec, što dovodi do nepovjerenja kupaca. Ponekad je dobro za istu cijenu kupcima ponuditi veću količinu proizvoda ili usluge (Npr. u cijenu masaže je uključena i gratis maska za lice)

www.newhorizons.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.