Sredstva i načini unapređenja prodaje
1) Probni uzorci (testeri) koji služe promidžbi i isprobavanju proizvoda u malim pakiranjima, a distribuiraju se najčešće na prodajnim mjestima, trgovačkim centrima, sajmovima, konferencijama ili na frekventnim mjestima kao što je centar grada.
To su najčešće prehrambeni i kozmetički proizvodi, ali i u edukaciji se klijentima mogu ponuditi demo seminari, na osnovu kojega će klijenti odlučiti žele li surađivati s Vama.
2) Nagradne igre također služe promidžbi tvrtke i njenih proizvoda, a organiziraju se na razne načine, npr.
– prikupljanje kupona, čepova ili omota pojedinih proizvoda (sladoledi, čep sa boce piva ili soka, omot čokolade…
-slanje odgovora na nagradno pitanje ( u posljednje vrijeme aktualne su sms nagradne igre koje su vrlo praktične i jednostavne)
3) Demonstracije proizvoda na raznim sajmovima, trgovačkim centrima, kao što su skuplji proizvodi poput skupih aparata za mršavljenje, masažne fotelje i slično
4) Cijene Cijena je uvijek marketinški alat s kojim se može kratkoročno pridobiti kupac, ali se mora paziti da akcije nisu stalne i da se ne ponavljaju iz mjeseca u mjesec, što dovodi do nepovjerenja kupaca. Ponekad je dobro za istu cijenu kupcima ponuditi veću količinu proizvoda ili usluge (Npr. u cijenu masaže je uključena i gratis maska za lice)