Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Unatoč krizi hrvatski građani na posao dolaze s osmijehom

Rezultati pokazuju kako se većina Hrvata smije na poslu i to najčešće svakodnevnim dogodovštinama i pričama, a uvjereni su i da se količina smijeha ne smanjuje s godinama.

Rezultati pokazuju kako se većina Hrvata smije na poslu i to najčešće svakodnevnim dogodovštinama i pričama, a uvjereni su i da se količina smijeha ne smanjuje s godinama.

Kažu da je smijeh lijek za sve te da osmijeh otvara sva vrata. Oni koji se često smiju vjerojatno su se uvjerili u istinitost ovih tvrdnji, no stoje li one kada je u pitanju uredski bonton? Dozvoljavaju li to hrvatski poslodavci?

Većina ispitanika ispostavila se zaposlenima u bankarskom sektoru, financijama te javnoj upravi. Unatoč tome što bismo od ovih djelatnosti očekivali strogu i uštogljenu uredsku atmosferu, većina ispitanika radi ili u ležernom, ali tihom okruženju (36%) ili pak u veselom i opuštenom (33%). Čak i većina poslodavaca podržava smijeh i ležernu atmosferu (42%).

Istraživanje, koje su proveli Poslovni savjetnik i konzultantska tvrtka Proago, pokazuje da su se hrvatski zaposlenici u većini izjasnili kako uredska atmosfera uvelike utječe na njihovo ponašanje i rad, a kako ih veselo okruženje potiče na bolji i produktivniji rad (72%). Sukladno tome 73% ispitanika (uzorak od 434 ispitanika) smijalo se baš na dan provođenja istraživanja, dok je tek 5% njih reklo da se ne sjeća kada su se zadnji put uopće nasmijali.

Rezultati pokazuju kako se većina Hrvata smije na poslu i to najčešće svakodnevnim dogodovštinama i pričama, a uvjereni su i da se količina smijeha ne smanjuje s godinama. Mogli bismo zaključiti kako ljudima treba pozitivne radne atmosfere i smijeha u ovom općem „kriznom“ razdoblju, a ukoliko je istina da smijeh donosi i veću produktivnost te bolje uredske odnose, možda bi se onih 12% poslodavaca koji zabranjuju smijeh na radnom mjestu trebalo zapitati koliko je pametno „kočiti“ jednu od jako važnih ljudskih potreba.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.