Jer, nemožete se uvijek svima sviđati, uvijek će biti onih koji će vas osuđivati i koji vašom uslugom, koliko god ona dobra bila, neće biti zadovoljni. Veličina se poznaje u priznavanju da negdje postoji netko tko je bolji od vas i od kojeg, ako ste mudri, možete učiti.
Pravilo br.1 – nemožete se sviđati svima
Tu nije stvar egoizma ili narcisoidnosti već tržišta i konkurentnosti. Istina je takva da će uvijek postojati oni koji će vas i vaš uslugu ili proizvod nazvati lošim, radnika koji vas neće smatrati dobrim poslodavcem. No, nemožemo uvijek udovoljiti svima. Stoga se naučite nositi s kritikama kao što se nosite s pohvalama. Neka vam kritika bude poticaj i motivacija da uvidite ako negdje možda doista griješite da to i ispravite. Shvatite kritiku kao drugačiji kut gledanja i savjet koji vam je netko podario i nemojte ga zanemariti.
Pravilo br.2 – vaši ljudi su najvažniji
Kao što su naši stari govorili – “gdje čeljad nije bjesna, kuća nije tijesna”. Zadovoljan zaposlenik će uvijek doprinositi više vašem poduzeću od onog nezadovoljnog, toga ste zasigurno svjesni. Zato doprinosite pozitivnoj i ugodnoj radnoj atmosferi vašim zaposlenicima, dajte im mogućnost i slobodu da vam se obrate kad trebaju vašu pomoć i motivirajte ih za bolje i više. Vaše poduzeće su vaši ljudi i ako oni budu zadovoljni vašem poduzeću ”prijeti” samo prosperitet.
Pravilo br.3 – uvijek netko promatra
Samo pravednog, smirenog i nasmijanog poslodavca će se nazvati ”velikim”. Naučite se saslušati svoje zaposlenike, pomoći im da riješe problem koji se našao pred njima, surađujte, motivirajte i pokažite svoju veličinu u obliku jednakog postupanja i pružanja prilika svima. Vikom i galamom se ne rješava ništa, potaknuti ćete averziju i prema sebi i prema poslu, i demotivirati vlastite zaposlenike. Pohvalite dobro odrađen posao i nagradite trud jer uvijek netko gleda, a tada će i ta osoba željeti uspjeh i cijeniti će vas više.
