Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Utječu li događanja u Europi na potražnju online kupaca?

Nagli porast potražnje vidi se u kategorijama prijenosnih punjača, agregata, vreća za spavanje, kuhalima na kruta goriva, te kanistrima. 

U svjetlu proteklih dana i događanja na europskom kontinentu iz Jeftinije.hr kažu kako su primijetili da se potražnja za određenim proizvodima u proteklih tjedan dana značajno povećala.

Usporedbom potražnje online kupaca srednje i istočne Europe na platformama za usporedbu Heureka Group, uočili smo značajna podudaranja u zanimanju online kupaca. Nagli porast potražnje vidi se u kategorijama prijenosnih punjača, agregata, vreća za spavanje, kuhalima na kruta goriva, te kanistrima. 

Dok je kod hrvatskih potrošača to podudaranje u pretraživanjima vidljivo u kategoriji prijenosnih punjača za kojima je zabilježeno povećanje potražnje od gotovo 70 % u odnosu na tjedan ranije, kod slovenskih potrošača poklapanje s potrošačima u ostatku CEE regije vidljivo je i u kategorijama poput agregata (povećanje potražnje od 92 %) te vreća za spavanje (povećanje potražnje za 100 %).

Od šest analiziranih zemalja, u Češkoj je uočena značajna diverzifikacija potražnje za proizvodima koji se mogu koristiti u humanitarne i preventivne svrhe. Najveće je zanimanje zabilježeno za pećima na kruta goriva (+112 %), vrećama za spavanje (+147 %), walkie-talkie odašiljačima (+300 %), solarnim punjačima (+349 %) i kanistrima (+536 %). Slična potražnja primijećena je i kod online kupaca u Slovačkoj i Rumunjskoj dok su kupci u Mađarskoj u svoje povećano potraživanje uključili i električne generatore (+144 %).

Izvor: Jeftinije.hr


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.