Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Uvođenje promjena u kompaniju – 5 koraka koje morate imati na umu

Svjedoci smo brojnih promjena u gospodarskom okruženju, kojima se trebaju prilagođavati i tvrtke i zaposlenici. Do promjena dolazi zbog brzog razvoja tehnologije, napretka organizacijske, globalizacije, mijenjanje strukture radne snage, političke promjene u svijetu, brze promjene ukusa potrošača itd… Zaposlenici su obično neskloni promjenama, jer to zahtjeva dodatan angažman, mijenjanje navika ili načina obavljanja posla.

Svjedoci smo brojnih promjena u gospodarskom okruženju, kojima se trebaju prilagođavati i tvrtke i zaposlenici. Do promjena dolazi zbog brzog razvoja tehnologije, napretka organizacijske, globalizacije, mijenjanje strukture radne snage, političke promjene u svijetu, brze promjene ukusa potrošača itd… Zaposlenici su obično neskloni promjenama, jer to zahtjeva dodatan angažman, mijenjanje navika ili načina obavljanja posla.

Kako preživjeti organizacijske promjene? Kako savladati otpore promjenama? Ovo je pet natuknica koje će vam pomoći pri odlukama i odgovoriti na vaša pitanja.

1. Davanjem objektivnih informacija zaposlenicima, kako bi na vrijeme bili upoznati što se od njih očekuje, koji su im zadaci i ciljevi.

2. Unapređivanjem ljudi; zaposlenici će lakše pristati na promjene ako dobiju nagradu prije toga, jer tad će osjećati obvezu da ispune očekivanja.

3. Participiranjem ljudi u izvođenju promjena;ukoliko zaposlenici i sami sudjeluju u stvaranju promjena , osjećat će se kao da i oni doprinose stvaranju novih procedura, ili načina poslovanja, osjećat će se korisno.

4. Pregovaranjem sa protivnicima promjena; Ponekad je potrebno napraviti ustupak ili upotrijebiti diplomaciju da se smire protivnici.

5. Otpuštanjem protivnika sa posla; Ne baš popularna, ali u nekim situacijama nužna metoda, jer protivnici promjena mogu negativno utjecati na druge zaposlenike.

www.newhorizons.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.