Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Većina Hrvata ljetovat će na Jadranu

Usprkos recesiji koja je u nezavidnu financijsku situaciju dovela većinu kućanstava u Hrvatskoj, ipak će se velik broj građana porastom vrijednosti u termometru uskoro zaputiti na zasluženi ljetni odmor, piše dnevnik.hr.

Usprkos recesiji koja je u nezavidnu financijsku situaciju dovela većinu kućanstava u Hrvatskoj, ipak će se velik broj građana porastom vrijednosti u termometru uskoro zaputiti na zasluženi ljetni odmor, piše dnevnik.hr.

Da hrvatski građani ne vole mijenjati stare navike te da će većina njih i ove godine spakirati kofere i krenuti put Jadrana koji je prelijep da bi ga se zaobišlo, tvrdi Ivan Pukšar, direktor putničke agencije Kompas.hr-a.

‘Oko 95 posto Hrvata ljetovat će na Jadranu, a ostalih pet posto razmilit će se po svijetu’, tvrdi Pukšar i dodaje da se radi o trendu koji traje gotovo 12 godina.

Najveće gužve, sudeći po interesu u ovoj agenciji, ovog ljeta prevladavat će na potezu od Paga do Splita. Nešto više mjesta ostati će na plažama otoka, a najveći krivac tome su visoke cijene trajektnog prijevoza. ‘Ljudi će radije na odmoru još ostati pet-šest dana više, nego taj novac dati za trajekt, pa ljetovati na otoku’, kaže Pukšar i dodaje kako je ove godine cijena ipak najvažniji faktor u odabiru destinacije ljetovanja.

Tako će većina Hrvata, do zuba naoružana kremama za sunčanje, suncobranima, sunčanim naočalama i svom popratnom opremom, svoje mjesto pod suncem naći na sjevernoj i srednjoj Dalmaciji. ‘Od otoka su im zanimljivi Rab i Krk. Za Dubrovnik ove godine ima vrlo malo upita, naravno, zbog visokih cijena’, tvrdi.

Nikolina Frklić, direktorica korporativnih komunikacija Agencije Atlas tvrdi da naši građani ove godine traže povoljne, no ne nužno i najjeftinije aranžmane za ljetovanje.

‘Ove godine cijena ipak najvažniji faktor u odabiru destinacije ljetovanja’, tvrdi Ivan Pukšar, direktor putničke agencije Kompas.hr

‘Glavni kriterij za odabir ljetovanja u Hrvatskoj jest privlačnost destinacije i sadržaja, od hotelskih do destinacijskih, povoljna cijena odnosno dobar omjer vrijednosti za novac, prodajne akcije kao što su ‘first minute’, akcije 7=6, besplatni aranžmani za djecu, obiteljski popusti i slično’, kaže Frklić.

Dodaje kako je ove sezone, što se inozemnih destinacija tiče, ponovno zabilježen povećani interes za Egipat. ‘Velik interes putnika bilježe i nove destinacije u Atlasovoj ponudi – Karpatos i Zakintos, koje bi mogle biti veliki hit u 2012. godini, no i dalje je najprodavanija destinacija u Grčkoj Santorini. Nastavlja se odlična potražnja za Sjeverni Cipar, koja bilježi stalni rast prodaje’, kaže Nataša Frklić.

Naglašava kako je ‘novi’ Tunis ove godine postala Bugarska, koja posjeduje sve predispozicije za uživanje u savršenom godišnjem odmoru.

Tekst u cijelosti pročitajte na portalu eZadar


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.