Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Za staklenu ambalažu krize nema – Vetropack Straža svijetli primjer proizvodnje

Tvornica stakla Vetropack Straža u 2009. godini ostvarila je ukupni prihod od oko 680,04 milijuna kuna, što je 6,1 posto manje nego prethodne godine. Ostvarena dobit u iznosu od 109,4 milijuna kuna, manja je za samo 1,1 posto od dobiti 2008. godine. Rezultati su unatoč krizi stabilno dobri, a tvrtka je u protekloj godini investirala u razvoj i tehnologiju.

Tvornica stakla Vetropack Straža u 2009. godini ostvarila je ukupni prihod od oko 680,04 milijuna kuna, što je 6,1 posto manje nego prethodne godine. Ostvarena dobit u iznosu od 109,4 milijuna kuna, manja je za samo 1,1 posto od dobiti 2008. godine. Rezultati su unatoč krizi stabilno dobri, a tvrtka je u protekloj godini investirala u razvoj i tehnologiju.

Unatoč smanjenju prodaje Vetropack Straža je 2009. godinu završila s dobrim rezultatom, ističu iz te tvrtke.

Loša gospodarska situacija i pad opće potrošnje u Hrvatskoj i regiji rezultirali su smanjenjem potražnje za staklenom ambalažom na tržištima Vetropack Straže. U 2009. godini je prodano 859,5 milijuna boca i staklenki (prema 972 milijuna u 2008.), od čega je više od 60 posto plasirano na izvozna tržišta.

Proizvedeno je 214 tisuća tona ambalažnog stakla (227,7 tisuća tona u 2008.).

Primjer uspješnosti – investirali u razvoj unatoč krizi

Napominju da je i tijekom prošle godine nastavljeno s investiranjem. U opremanje proizvodne linije, transport pijeska, sortirnicu staklenog krša, skladišne objekte unutar tvorničkog kruga i alate za proizvodnju staklenki je uloženo 56 milijuna kuna.

Završava se skladište gotove robe u slovenskom Rogacu, koje će izgradnjom vijadukta preko Sutle i ceste biti spojeno s tvorničkim krugom.

Vetropack Straža tvornica stakla d.d. jedini je proizvođač staklene ambalaže u Hrvatskoj. Ove godine obilježava 150 godina proizvodnje stakla u Humu na Sutli.

Utemeljena je 1860. kao mala šumska staklana u kojoj su se proizvodile boce za punionicu mineralne vode u obližnjoj Rogaškoj Slatini. Od 1996. je u vlasništvu švicarskog Vetropacka.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.