Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Zadovoljan kupac je najbolja reklama našoj firmi

Uvidjevši da na tržištu nema dovoljno kvalitetne ponude, dva prijatelja, Vedran Puškarić i Denis Piljek, odlučili su se za pokretanje tvrtke za prodaju informatičke opreme „Links”. Svojim radom prije svega su se okrenuli mlađoj populaciji, te su ponudili kvalitetnu robu po dobroj cijeni. Nikada nisu težili biti najjeftiniji, nego da svojom uslugom opravdaju očekivanja i potrebe kupaca, kako bi „Links” dobio na prepoznatljivosti.

Uvidjevši da na tržištu nema dovoljno kvalitetne ponude, dva prijatelja, Vedran Puškarić i Denis Piljek, odlučili su se za pokretanje tvrtke za prodaju informatičke opreme „Links". Svojim radom prije svega su se okrenuli mlađoj populaciji, te su ponudili kvalitetnu robu po dobroj cijeni. Nikada nisu težili biti najjeftiniji, nego da svojom uslugom opravdaju očekivanja i potrebe kupaca, kako bi „Links" dobio na prepoznatljivosti.

Pojedinac i njegovo zadovoljstvo prilikom kupnje informatičke opreme bili su glavni motivi dvojici prijatelja pri pokretanju tvrtke za prodaju informatičke opreme „Links”. Vedran Puškarić i Denis Piljek posao su pokrenuli krajem 2001. godine, a poslovni rezultati pokazuju da su u tome i uspjeli.

Brojke govore o uspjehu

Broj zaposlenih, prihod, veličina poslovnog prostora i otvaranje novih u gradovima diljem Hrvatske tokom godina, govore o stalnom rastu, a sve je krenulo iz „igre”.

– Prvi naš zajednički posao bio je vezan uz zabavne sadržaje. Imali smo pikado aparate, video igrice i kompjutersku igraonicu. Krajem 2001. odlučili smo otvoriti „Links” jer smo smatrali da u tom trenutku ponuda na tržištu nije bila dovoljno kvalitetna. Dućani su postojali, ali je bilo dosta robe koja se nije mogla nabaviti. Tržištu smo ponudili robu s dobrim odnosom cijene i kvalitete, i okrenuli se mlađoj populaciji, – rekao nam je Vedran Puškarić, jedan od pokretača tvrtke.

Kvaliteta asortimana i kompletna usluga bili su im ispred ideje da moraju biti najjeftiniji. Klijenti su znali da će dobiti kompletnu uslugu, jer odnos s klijentom ne završava nakon prodaje, već tek tada započinje dio posla koji isto treba kvalitetno odraditi. Kako i što drugi rade nije ih previše opterećivalo pri izboru robe i asortimana.

– Smatram da previše osvrtanja i praćenja konkurencije dovodi do nesigurnosti pri odlučivanju. Ne treba težiti oduzimanju posla nekom drugom, već biti jedan od prisutnih igrača na tržištu. Prije svega samom sebi trebaš naći tržište bez primarnog cilja za oduzimanjem tuđeg posla, – objašnjava Puškarić.

Motivacija je zadovoljstvo kupaca

Ustrajnost i motivacija glavne su osobine karaktera koje čovjek treba imati pri pokretanju posla, kao i spremnost na rizik. Kada se rizični potezi vuku, treba biti strpljiv te koristiti nova znanja koja se usvajaju gotovo svakodnevno.

Najjača reklama je zadovoljni krajnji korisnik, odnosno kupac. Usmena predaja i povjerenje, stvari su kojima se privlače novi kupci. Novac se može trošiti na reklame, ali od njega nema koristi ako izostane efekt. Reklamirali su se putem interneta i news grupa, a najbolja reklama su „iznadprosječni korisnici”.

– Najbolja reklama su entuzijasti. Ako su oni zadovoljni s uslugom, svojom pričom i zadovoljstvom dovode nove kupce. Od prosječnih korisnika se živi, ali su entuzijasti najbolja reklama, – kaže Puškarić.

„Ne” frižiderima i peglama

Širenje ponude informatičke opreme velikih trgovački centara , utjecalo je i na specijalizirane dućane koji se bave isključivo informatičkom opremom, ili su se time bavili do tada.

– Većina do tada specijaliziranih dućana za informatičku opremu, proširili su svoju ponudu na bijelu i sivu tehniku što nama nije cilj. Smatramo da ljudi to ne vole jer se time gubi prepoznatljivost i kvaliteta usluge. Kupci vole prilikom kupnje s nekim i popričati o proizvodu, a to je nemoguće ako u svojoj ponudi uz informatičku opremu imate hladnjake ili mikrovalne pećnice, – smatra Puškarić.
Nije u novcu sve, a u tom smjeru idu i želje vlasnika „Linksa”.

– Na početku nam je vodilja bila želja da nađemo svoje mjesto na tržištu i da postanemo jedna od vodećih tvrtki u Hrvatskoj, ali i izvan nje. Želimo biti igrači na tržištu. Osobna satisfakcija nam je prije novca i zato želimo stvoriti dugotrajnu vrijednost. Kako će tvrtka biti organizirana i da li će postati dioničko društvo nije toliko bitno. Najvažnije je da omogućimo sebi i što većem broju ljudi sretan život od zajedničkog truda i zalaganja, – završava Puškarić.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.