Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Zahvaljujući INmusicu u Zagrebu ostvareno oko 40,000 noćenja

U Vintage Industrial Baru INmusic festival najavio je još jednu sjajnu izvođačicu koja će nastupiti kao headliner INmusic festivala! Na konferenciji su sudjelovali Tina Puhalo Grladinović ispred Ožujskog piva, Dražen Božić u ime OTP banke Hrvatska, glazbeni kritičar Aleksandar Dragaš te Zoran Marić, direktor INmusic festivala.

Prije same najave headlinera, INmusic festival potvrdio je nastavak suradnje s dugogodišnjim partnerima Ožujskim pivom i OTP bankom.

Tina Puhalo Grladinović, voditeljica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare izrazila je zadovoljstvo radi nastavka suradnje s INmusic festivalom: “Veseli nas što kroz našu podršku pomažemo INmusic festival da iz svake godine postaje sve bolji i posjećeniji, a još jednom koristim priliku da izrazim zadovoljstvo što se INmusic uspješno pozicionirao na svjetsku kartu najpoznatijih glazbenih događanja što dokazuje sve veći broj posjetitelja svake godine, ali i impresivna glazbena imena koja smo tijekom godina na INmusicu imali prilike gledati i slušati.

OTP banka također nastavlja partnerstvo s INmusicom povodom čega je Dražen Božić, direktor sektora maloprodaje OTP banka Hrvatska izjavio: “Već treću godinu dio smo INmusic priče kao sponzor i partner festivala i veseli nas što se ta suradnja nastavlja i u drugom desetljeću ovog svjetski poznatog festivala. I ove ćemo godine osigurati bezgotovinsko i beskontaktno plaćanje putem festivalskih kartica, naše MasterCard contactless prepaid kartice, ali i svih MasterCard kartica te time omogućiti da posjetitelji što manje vremena provedu u redovima, a što više u uživanju u glazbi i svim iskustvima koje INmusic pruža. Također, svima koji tek trebaju nabaviti svoje ulaznice i ove ćemo godine ponuditi mogućnost da ih uplate u svim poslovnicama OTP banke, na više od 100 lokacija diljem Hrvatske.”

U novu godinu organizatori INmusica ušli su s najavom novog headlinera za jedanaesto izdanje najdugovječnijeg, najcjenjenijeg i najboljeg hrvatskog glazbenog festivala koji je prošle godine jubilarnim izdanjem proslavio deset godina postojanja.

Glazbeni kritičar Aleksandar Dragaš istaknuo je da”kad se nakon prvih deset godina podvuče crta, nepobitno je da smo zahvaljujući INmusic festivalu u Zagrebu i Hrvatskoj imali prigodu vidjeti i čuti uživo niz svjetski relevantnih, aktualnih i atraktivnih izvođača koje bismo teško ili nikako ovdje uspjeli vidjeti i čuti na samostalnim koncertima. “Istaknuo je i kulturni značaj INmusica dodavši kako se na festivalu uz brojne poznate izvođače mogu vidjeti i čuti kvalitetni glazbenici manjeg komercijalnog dosega poput“perjanica afričke glazbe koji nam dodatno šire vidike. Naime, INmusic festival nije samo fešta za omladinu ili trodnevni tulum na otvorenom nego i snažna poveznica ovdašnje publike s relevantnim svjetskim koncertnim izvođačima što u konačnici sve više prepoznaje i publika iz bližih, ali i udaljenijih zemalja Europe”, zaključio je Dragaš.

Direktor festivala, Zoran Marić, naglasio je činjenicu da je INmusic festival i najvažniji turistički događaj u kontinentalnoj Hrvatskoj o čemu jasno svjedoče i ostvareni rezultati. “Zahvaljujući održavanju INmusica u Zagrebu u 2015. godini ukupno je ostvareno oko 40,000 noćenja, od čega je samo u festivalskom kampu ostvareno 10,000 noćenja. Festival je u tri dana održavanja posjetilo oko 80,000 posjetitelja, a najznačajniji rast u posjećenosti bilježi se upravo kod međunarodne publike. Kamperi i posjetitelji iz 52 različite zemlje s festivala nose lijepa sjećanja na Zagreb i Hrvatsku te se zahvaljujući kvaliteti programa i povoljnim festivalskim ulaznicama rado vraćaju na INmusic festival. Turistička atraktivnost festivala u oštroj međunarodnoj konkurenciji otvara vrata za još bolje rezultate zbog čega je neophodna intenzivnija podrška festivalu od strane Grada Zagreba, Turističke zajednice Grada Zagreba i Hrvatske turističke zajednice, a čime bi se zajednički mogli iskoristiti puni turistički potencijali festivala. Konstanta proteklih deset festivalskih godina svakako je bila težnja INmusica da svakim svojim izdanjem bude sve bolji i kvalitetniji te da, uz zadržavanje interesa mnogobrojne vjerne publike, osvaja i nadolazeće generacije ljubitelja dobre glazbe”, zaključio je Marić.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.