Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Zašto je važno imati viziju?

Bilo da želite uvesti neke promjene u svoju firmu ili tek razmišljate o njenu osnivanju, kao prvo morate imati konkretnu viziju.

Vizija je neizostavna, važna i trebala bi biti središte i polazna točka svih vaših odluka unutar firme i njenog poslovanja. Ona će vas držati usmjerenim na željeni pravac poslovanja, natjerati da se trudite više i ostvarite više. Ona je dobar temelj za sve druge poslove i svaku vašu odluku.

Vaša vizija tako može polaziti od želje da u konkurentnim uvjetima vaš proizvod ili usluga budu prepoznati i odabrani od strane domaćeg pa i stranog tržišta, težiti za kvalitetnom i efikasnom tvrtkom u pružanju svojih usluga i ostvarivanju profesionalnog pristupa i obostranog zadovoljstva vas i vaših klijenata ili kupaca. Vizija svakako treba sadržavati osnovne smjernice vašeg poslovanja kao i neizostavnu, realnu razinu uspjeha kojeg želite ostvariti.

Neki stručnjaci tako shvaćaju da je uspjeh upravo u pravom stanju uma i zadržavanju vizije svoje firme stalno u fokusu. I iskreno vjerujući kako je taj cilj moguć, taj cilj će postati i ostvariv. Kreirajući viziju svoje firme, vjerujući i uzdajući se u nju sve postaje moguće, piše Inc.

Nakon nekog vremena nećete se čuditi rastu i uspjehu svoje firme, jer ste svjesni da firma može i da je u mogućnosti napraviti i ostvariti mnogo s pravim ljudima, planovima i sustavom fiksiranim na viziji.

Definiranje vizije je možda i najteži dio posla, ali bez brige sve ostalo će uslijediti samo od sebe. Jer znate kako se kaže, “ako ne znaš kamo želiš ići, ni jedan te put neće tamo odvesti!”

„Misija je ono što jesmo, vizija je ono što želimo biti.“

Misiju možemo definirati kao razlog postojanja tvrtke. Ona je jedinstvena, realna i ostvariva te prvenstveno orijentirana na potrošače. Orijentirana je na kompetentnosti i tijekom vremena se može korigirati.

Viziju pak bismo mogli opisati kao zvijezdu vodilju tvrtke određuje njen smjer kretanja u sljedećih 3-5 godina – ona definira potrebe potrošača koje će tvrtka zadovoljavati u budućnosti. Viziju ne bismo trebali postaviti preusko da nam ne sputava razvoj, ali ni preširoko kako ne bismo izgubili smjer.


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.