Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Energetika

Želimo vozila s učinkovitijom potrošnjom goriva

span

Istraživanje “ThinkGoodMobility“, koje je među budućim europskim znanstvenicima, inženjerima i industrijskim dizajnerima provelo poduzeće Goodyear Dunlop Tires Europe u suradnji s institutom ThinkYoung, pokazalo je da se automobilska industrija tijekom idućih godina mora usredotočiti na proizvodnju vozila s učinkovitijom potrošnjom goriva.

Razvoj na području prometa i mobilnosti nužan je ako želimo brzo reagirati na sve veći broj stanovništva i s time povezane promjene prometa i mobilnosti. Da bi na razmišljanje o budućoj mobilnosti  potaknuo milenijsku generaciju poznatu još kao Y generaciju, koja će oblikovati mobilnost nakon 2025. godine, Goodyear je među 2.500 europskih studenata proveo ispitivanje “ThinkGoodMobility”[1]. Europski studenti žele ekološki prihvatljivu budućnost. Pritom su svjesni da se to može uspješno postići održivim razvojem na području automobilske industrije i transportnoga sustava.

Potrebna su nam vozila s učinkovitom potrošnjom goriva, investiranje u sustav javnoga prijevoza i u reciklažu upotrijebljenih dijelova

Kako navode tvrtka  Goodyear Dunlop Tires Europe (GDTE) i neprofitna međunarodna organizacija za mlade ThinkYoung, više od polovice europskih predstavnika Y generacije (49%) uvjereno je da bi u središtu održivih ciljeva automobilske industrije i transportnoga sustava u 2025. godini morala biti vozila s učinkovitom potrošnjom goriva. Na drugom se mjestu našla reciklaža upotrijebljenih dijelova (29%), a na trećem ulaganje u sustav javnoga prijevoza (27%). Y generacija u Europi očekuje znatna poboljšanja transportnoga sustava, ali ne na račun ograničavanja slobode izbora prijevoznih sredstava i kretanja. Čak 85% mladih naime vjeruje da će u idućih deset godina imati vlastiti automobil.

Održivi razvoj žele postići i pomoću zakonskih propisa

Održivi razvoj i želja za učinkovitijom potrošnjom goriva u sljedećih deset godina za Y generaciju su toliko važni da su čak izrazili želju za provođenjem nekih propisa koji bi se pobrinuli za ekološki prihvatljiviju budućnost u 2025. godini. Najbitnijima smatraju europske propise o dopuštenim emisijama CO2 (44,6%), poticanje učinkovite potrošnje goriva (35,7%) i poticanje uporabe javnoga prijevoza (32,2%).

Kako je istaknuo Jean Pierre Jeusette, generalni direktor Goodyearova inovacijskog središta u Luksemburgu, mladi su sve svjesniji svojega utjecaja na okoliš pa stoga zahtijevaju proizvode i usluge koji omogućuju pomak u smjeru održive mobilnosti: »Što smo bliže 2025. godini, ekološki pritisci se povećavaju i mladi će od automobilske i gumarske industrije očekivati da budu vodeće u traženju rješenja što se tiče emisijskih izazova.«

Spomenuto je istraživanje u Goodyearu provedeno radi boljega razumijevanja mladih i njihova pogleda na mobilnost u budućnosti te učinkovitijeg zadovoljavanja njihovih očekivanja.

Europska Y generacija o budućoj mobilnosti

49% smatra da bi u središtu održivih ciljeva automobilske industrije do 2025. godine morala biti vozila s učinkovitijom potrošnjom goriva.

29% smatra da bi automobilska industrija za održivu budućnost morala reciklirati upotrijebljene dijelove.

27% je uvjereno da su potrebne investicije u sustav javnoga prijevoza.

22,3% misli da bi za održivi razvoj bila potrebna uporaba filtara za emisiju CO2.

44,6% najvažnijom zakonskom regulacijom na tom području smatra europske propise o dopuštenim emisijama CO2.

35,7% je uvjereno da su potrebni poticaji za uporabu vozila s učinkovitijom potrošnjom goriva.

34,2% misli da su nam potrebni poticaji za uporabu javnoga prijevoza.

27,9% uvelo bi standarde za gorivo.

14,2% uvelo bi poticaje za smanjenje buke u prometu.

85% mladih vjeruje da će u sljedećih deset godina biti vlasnici svog automobila.

[1] Internetsko istraživanje provela je u ime tvrtke Goodyear između svibnja i lipnja 2015. ekipa Think Young. U njemu je sudjelovalo 2.500 mladih (u dobi 18–30 godina) sa sveučilišta u 12 zemalja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.