Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Energetika

Želimo vozila s učinkovitijom potrošnjom goriva

span

Istraživanje “ThinkGoodMobility“, koje je među budućim europskim znanstvenicima, inženjerima i industrijskim dizajnerima provelo poduzeće Goodyear Dunlop Tires Europe u suradnji s institutom ThinkYoung, pokazalo je da se automobilska industrija tijekom idućih godina mora usredotočiti na proizvodnju vozila s učinkovitijom potrošnjom goriva.

Razvoj na području prometa i mobilnosti nužan je ako želimo brzo reagirati na sve veći broj stanovništva i s time povezane promjene prometa i mobilnosti. Da bi na razmišljanje o budućoj mobilnosti  potaknuo milenijsku generaciju poznatu još kao Y generaciju, koja će oblikovati mobilnost nakon 2025. godine, Goodyear je među 2.500 europskih studenata proveo ispitivanje “ThinkGoodMobility”[1]. Europski studenti žele ekološki prihvatljivu budućnost. Pritom su svjesni da se to može uspješno postići održivim razvojem na području automobilske industrije i transportnoga sustava.

Potrebna su nam vozila s učinkovitom potrošnjom goriva, investiranje u sustav javnoga prijevoza i u reciklažu upotrijebljenih dijelova

Kako navode tvrtka  Goodyear Dunlop Tires Europe (GDTE) i neprofitna međunarodna organizacija za mlade ThinkYoung, više od polovice europskih predstavnika Y generacije (49%) uvjereno je da bi u središtu održivih ciljeva automobilske industrije i transportnoga sustava u 2025. godini morala biti vozila s učinkovitom potrošnjom goriva. Na drugom se mjestu našla reciklaža upotrijebljenih dijelova (29%), a na trećem ulaganje u sustav javnoga prijevoza (27%). Y generacija u Europi očekuje znatna poboljšanja transportnoga sustava, ali ne na račun ograničavanja slobode izbora prijevoznih sredstava i kretanja. Čak 85% mladih naime vjeruje da će u idućih deset godina imati vlastiti automobil.

Održivi razvoj žele postići i pomoću zakonskih propisa

Održivi razvoj i želja za učinkovitijom potrošnjom goriva u sljedećih deset godina za Y generaciju su toliko važni da su čak izrazili želju za provođenjem nekih propisa koji bi se pobrinuli za ekološki prihvatljiviju budućnost u 2025. godini. Najbitnijima smatraju europske propise o dopuštenim emisijama CO2 (44,6%), poticanje učinkovite potrošnje goriva (35,7%) i poticanje uporabe javnoga prijevoza (32,2%).

Kako je istaknuo Jean Pierre Jeusette, generalni direktor Goodyearova inovacijskog središta u Luksemburgu, mladi su sve svjesniji svojega utjecaja na okoliš pa stoga zahtijevaju proizvode i usluge koji omogućuju pomak u smjeru održive mobilnosti: »Što smo bliže 2025. godini, ekološki pritisci se povećavaju i mladi će od automobilske i gumarske industrije očekivati da budu vodeće u traženju rješenja što se tiče emisijskih izazova.«

Spomenuto je istraživanje u Goodyearu provedeno radi boljega razumijevanja mladih i njihova pogleda na mobilnost u budućnosti te učinkovitijeg zadovoljavanja njihovih očekivanja.

Europska Y generacija o budućoj mobilnosti

49% smatra da bi u središtu održivih ciljeva automobilske industrije do 2025. godine morala biti vozila s učinkovitijom potrošnjom goriva.

29% smatra da bi automobilska industrija za održivu budućnost morala reciklirati upotrijebljene dijelove.

27% je uvjereno da su potrebne investicije u sustav javnoga prijevoza.

22,3% misli da bi za održivi razvoj bila potrebna uporaba filtara za emisiju CO2.

44,6% najvažnijom zakonskom regulacijom na tom području smatra europske propise o dopuštenim emisijama CO2.

35,7% je uvjereno da su potrebni poticaji za uporabu vozila s učinkovitijom potrošnjom goriva.

34,2% misli da su nam potrebni poticaji za uporabu javnoga prijevoza.

27,9% uvelo bi standarde za gorivo.

14,2% uvelo bi poticaje za smanjenje buke u prometu.

85% mladih vjeruje da će u sljedećih deset godina biti vlasnici svog automobila.

[1] Internetsko istraživanje provela je u ime tvrtke Goodyear između svibnja i lipnja 2015. ekipa Think Young. U njemu je sudjelovalo 2.500 mladih (u dobi 18–30 godina) sa sveučilišta u 12 zemalja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.