1) Strast
Najvažniji čimbenik za uspješnost poslovanja je-strast. Bez strasti za poslom kojim se bavite, teško ćete ostvariti značajne poslovne rezultate. Nemojte misliti da će se strasta sama od sebe dogoditi ukoliko se odlučite za privatni posao. Ukoliko nemate strast za poslom već sada, teško ćete je imati. Ako vam je dosadno raditi i jednostvano nevolite posao koji radite, onda nemate potrebnu energiju za uspjeh. Dakle, savjetujemo da pronađete ono što vas zanima.
2) Plan, plan i samo plan
Postoji stara izreka “Oni kojima ne uspije planiranje, plan neće uspjeti.” Trebaju vam mjerljivi ciljevi, kao i strategije za kraća vremenska razdoblja 30 dana, 60 dana ili 90 dana. Nakon što dobro definirate sve potrebne aspekte plana, vi se možete usredotočiti na rad. Fokusiranost vas dovodi do uspjeha.
3) Disciplina
Ne očekujte velike urede, pomoćnike i tajnice. Put da vaših snova je trnovit i da biste stigli do vrha morate biti disciplinirani. Svoje ciljeve ćete ostvarivati napornim i dugotrajnim radom. Poduzetništvo nema radno vrijeme niti „blagdanje za spajanje“.
4) Umjerenost
Bez obzira na to imate li veliki budžet na raspolaganju ili ne, morate se naučiti- umjerenosti. Dakle kada ste početku pronalazite jeftinije i inovativne načine za obavljanje svakodnevnih zadataka. Kada se naučimo snalaziti na inovativne načine i sa malim budžetima, onda će nam i kompliciraniji zadatak i proces biti lakše riješiv.
5) Marketing i prodaja
Sve je marketing i prodaja. Nemojte biti sramežljivi u stvaranju mreže poznanika, kupaca i poslovnih partnera. Otkrijte što vaš klijent želi, i prezentirajte drugima svoje poslovanje i proizvode. Koristite svaki trenutak kao priliku za prodaju.
6) Prikažite klijentima da su oni najvažnije osobe u vašem poslovanju
Uspjeh ili neuspjeh u poduzetništvu ovisi o vašoj sposobnosti dali vaši klijenti žele poslovati s vama. Poznato je da nam jedan nezadovoljan kupac oduzme deset novih kupaca. Više nije potrebno objašnjavati zašto je potrebno fakusirati se na kupce i njihovo zadovoljstvo.