Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Želite li odličnog radnika oglas za posao mora biti poput ljubavnog pisma

Zapošljavate jednog odličnog kandidata, stoga morate znati objasniti što čini vašeg odličnog kandidata, osobu koju želite vidjeti kao dio svog tima. Odličan oglas za posao je pismo namijenjeno (jednoj) konkretnoj osobi

Zapošljavate jednog odličnog kandidata, stoga morate znati objasniti što čini vašeg odličnog kandidata, osobu koju želite vidjeti kao dio svog tima. Odličan oglas za posao je pismo namijenjeno (jednoj) konkretnoj osobi

Jeste li ikada primili molbu za posao (ili životopis, kad smo već kod toga) čiji je sadržaj u najmanju ruku neobičan, smiješan ili komičan?  Ipak, prije nego što za sve okrivite “maštovite” kandidate razmislite jeste li i sami odgovorni za fijasko selekcijskog postupka? Naime, svaka dobra priča o uspješnom zapošljavanju započinje s dobrim oglasom na posao!

Neki će vam poslodavci reći da nema ničeg lakšeg od privlačenja kandidata za otvoreno radno mjesto, kakvo god ono bilo. To je možda istina, ali ostaje pitanje koliko je među tim kandidatima kvalitetnih i kvalificiranih ljudi koji odgovaraju upravo vama?, javlja MojPosao.

John Younger, izvršni direktor tvrtke Accolo koja se bavi regrutiranjem, kaže da je većina oglasa za posao naprosto grozna i grozno neučinkovita. Zašto?

“Generički naslovi oglasa za posao i standardna lista kvalifikacija, odgovornosti i opis posla više ne funkcioniraju u praksi”, kaže Younger i dodaje: “Zamislite da otvarate profil za traženje partnera online i da ste u njemu napisali kako poželjan partner mora biti visok, imati solidna primanja, kuću i automobil…molim, prijavite se ovdje – da, tako je pisana većina oglasa za posao.”

“Napišite generički oglas, dobiti ćete generičku osobu”

Ne zapošljavate “cijeli svijet”. Zapošljavate jednog odličnog kandidata, stoga morate znati objasniti što čini vašeg odličnog kandidata, osobu koju želite vidjeti kao dio svog tima.

To je ljubavno pismo, kaže Younger: “Odličan oglas za posao je pismo namijenjeno (jednoj) konkretnoj osobi. Napišite generički oglas i zaposlit ćete generičku osobu.”

On kaže da je najbolje kada oglas kandidatu šalje sljedeću poruku: “Još te ne poznajemo, ali znamo da ćeš voljeti ovaj posao.”

Ovo može zvučati izvedivo kada su u pitanju kreativni poslovi ili poslovi koji se obraćaju mlađoj populaciji, no Younger tvrdi da je u pitanju pristup koji se može primijeniti za bilo koji oglas za posao.

“Zapravo je puno jednostavnije napisati takav oglas, nego dosadne informacije koje sadrže svi oglasi za posao.”

Prije nego što počnete sastavljati oglas za posao, postavite si četiri pitanja:

– Čime će se budući zaposlenik konkretno baviti?

– Kako ćemo mjeriti uspjeh nastupa kandidata kako bismo prepoznali onog najboljeg?

– Koje su zajedničke kvalitete najboljih kandidata – vještine, što rade u slobodno vrijeme?

– Zbog čega bi idealan kandidat htio raditi ovaj posao?

Odgovorite na ova pitanja i bit će vam lakše sastaviti oglas za posao koji će privući idealnog kandidata.

Kako to konkretno izgleda?

Recimo da tražite voditelja tehničke podrške. Takva osoba zna svoj posao, zna što se od nje očekuje. Ono što ne zna je, zašto bi im trebao biti važan posao koji vi nudite, gledano iz emocionalne perspektive, mogućnosti razvoja i položaja.

Uvijek budite “brutalno iskreni”. Ako vaši zaposlenici rade prekovremeno i vikendima te nemaju problema s takvim načinom rada jer rade u dobrom timu i žele dodatno zaraditi, navedite to u oglasu: “Svidjet će vam se kod nas jer ćete…”

Pokušajte izbjegavati glagol “morati”. Idealan kandidat nije zainteresiran za nešto što će “morati” raditi već traži ono što “će (htjeti, voljeti) raditi”.

Kako pridobiti one koji “ne planiraju promijeniti posao”? 

Pretpostavka je da su najbolji kandidati već zaposleni i ne traže posao. Ipak, Younger kaže da je to relativno: “Svi smo mi privremeno negdje. Samo je pitanje vremena.”

Osim toga, neki odlični zaposlenici zapravo ne traže novi posao, ali im prijatelji mogu skrenuti pažnju na neki oglas. U tom trenutku, osoba može pomisliti: “Ovo zvuči baš onako kako bih ja opisao svoj idealan posao”.

“Prijatelji neće proslijediti generički oglas za posao. Ali proslijediti će oglas koji zvuči savršeno, čak i ako znaju da njihov prijatelj već ima posao”, objašnjava Younger.

Posljednji, ali ne i najmanje važan razlog za sastavljanje kvalitetnog oglasa za posao je sljedeći: ne treba vam nekoliko stotina prijava (kandidata). Treba vam samo jedna, ali izvrsna.

 


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.