Marketing i prodaja

Žene kao pokretači promjena u poslovnom svijetu

Filaks i Incremedia pozivaju vas na konferenciju Žene – pokretači promjena koja će se održati 3. ožujka 2010. godine u hotelu Panorama u Zagrebu pod pokroviteljstvom Gordane Sobol, predsjednice Odbora za ravnopravnost spolova Hrvatskog sabora. Cilj konferencije je istaknuti ulogu žena na današnjoj poslovnoj, ekonomskoj i političkoj sceni te ih osnažiti za još veći angažman na tim poljima, pokazati pozitivne primjere i osigurati usavršavanje na različitim područjima.

Filaks i Incremedia pozivaju vas na konferenciju Žene - pokretači promjena koja će se održati 3. ožujka 2010. godine u hotelu Panorama u Zagrebu pod pokroviteljstvom Gordane Sobol, predsjednice Odbora za ravnopravnost spolova Hrvatskog sabora. Cilj konferencije je istaknuti ulogu žena na današnjoj poslovnoj, ekonomskoj i političkoj sceni te ih osnažiti za još veći angažman na tim poljima, pokazati pozitivne primjere i osigurati usavršavanje na različitim područjima.

Konferencija je namijenjena primarno ženama, ali i muškarcima koji surađuju sa ženama ili ženskim timovima.

Na konferenciji će nastupiti mnogi priznati stručnjaci kako bi sudionicima prezentirali primjere iz uspješne prakse i savjetovali s područja menadžmenta, poslovne komunikacije, marketinga, odnosa s javnošću, poduzetništva, upravljanja stresom itd. Predavači su: dr.sc. Velimir Srića, dr.sc. Saša Petar, Kristina Horbec, MBA, mr.sc. Sonja Prišćan, mr.sc. Jasenka Gojšić, mr.sc. Elvira Mlivić Budeš, Ines Bezjak Kožnjak, Marina Ralašić i Nenad Trajkovski. Moderator konferencije je Lamija Alečković.

Zanimljivosti o zaposlenim ženama:

• Žene žele učiti od drugih žena.
• Žene žele mentorice i pomoć drugih žena.
• 2002. godine je u Japanu je bilo 5 puta više poduzetnika nego poduzetnica.
• Istraživanja pokazuju da poslodavci žene opisuju kao odane, uspješnije u komunikaciji, poslušnije, sklonije timskom radu.
• Žene više razmišljaju i brinu o međuljudskim odnosima na poslu.
• U Kanadi se od 1981. go 2001. godine broj poduzetnica povećao za 208%.
• Rušenje stereotipa o ženama u poslovanju najbrže se odvija u Europi, a u tradicionalnim zemljama poput Kine i Japana vrlo je mali broj visoko pozicioniranih žena.
• U Velikoj Britaniji žene zarađuju 72% zarade muškaraca, a 200 najvećih poduzeća ima tek 10% žena u upravnim odborima

Zašto su žene pokretači promjena?

• U godini krize Nobelovu nagradu za ekonomiju primila je žena, američka ekonomistica Elinor Ostrom.
• Časopis Lider u suradnji s Poslovnom.hr istražio je da su žene povećale upravljačku moć usprkos recesiji. Na listi najuspješnijih predsjednica uprava ove godine je 21 novo ime, a 22,9 milijardi eura kapital je 263 tvrtke kojima upravlja ili ih nadzire 300 najmoćnijih žena.
• Prema najnovijim podacima marketinški stručnjaci danas prepoznaju žene kao posebno atraktivnu ciljnu skupinu, jer u razvijenim zemljama žene sudjeluju s oko 40% u ukupnom BDP-u te su odgovorne za gotovo 80% svih odluka o kupovini.
• Najnovija istraživanja pokazuju da žene u Sjedinjenim Američkim Državama utječu na kupovinu računalne opreme u 66% slučajeva, na kupovinu automobila u 60% slučajeva te su vlasnice 89% svih novih bankovnih računa.
• Časopis The Economist je objavio podatak da su djevojčice danas postižu bolje rezultate u školi od dječaka, a veći je broj žena nego muškaraca koji završavaju fakultete. U Sjedinjenim Američkim Državama na svakih 100 muškaraca koji upišu fakultet dolazi oko 140 žena, dok ih je u Švedskoj čak 150.
• Agencija Boston Consulting Group provela je istraživanje koje je donijelo podatak da žene zarade 78 centi na svaki američki dolar koji danas zaradi muškarac. Neovisno o toj činjenici, žene utječu na najveći broj obiteljskih kupovina.
• Časopis Peoples’s Daily Online objavio je da u Kini 22,7% udatih žena samostalno donose odluke pri kupovini kuća, automobila i ostalih vrijednosti, dok 77,3% navedenih odluku donose u dogovoru sa suprugom.
• Texas A&M University’s Real Estate Center potvrđuje da su žene danas ambicioznije i optimističnije što se tiče budućnosti te zarađuju značajno više od generacije njihovih majki. Prema njihovim podacima, 22% prodanih kuća u 2006. godini u Americi kupile su neudate žene, za razliku od 14% koliko je zabilježeno 1995. godine.

Više informacija o konferenciji možete saznati na www.filaks.hr, no zgodno je napomenuti da sve sudionike konferencije očekuju i dodatni darovi: multimedijski e-tečaj “Upravljanje stresom na radnom mjestu”, priručnik Marketinški vodič 4 te popust 15% na programe usavršavanja Poslovnog učilišta Filaks i otvorene seminare.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version