Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Žene – novi pokretači ekonomskih promjena u svijetu

Uloga žene u društvu i poslovanju se promijenila. Zanimljivo je to da je u godini krize Nobelovu nagradu za ekonomiju primila žena, američka ekonomistica Elinor Ostrom. Kako bi što bolje sagledali situaciju o ulozi žena u poslovanju, Filaks i Incremedia organiziraju konferenciju Žene – pokretači promjena koja će se održati 3. ožujka 2010. godine u hotelu Panorama u Zagrebu.

Uloga žene u društvu i poslovanju se promijenila. Zanimljivo je to da je u godini krize Nobelovu nagradu za ekonomiju primila žena, američka ekonomistica Elinor Ostrom. Kako bi što bolje sagledali situaciju o ulozi žena u poslovanju, Filaks i Incremedia organiziraju konferenciju Žene - pokretači promjena koja će se održati 3. ožujka 2010. godine u hotelu Panorama u Zagrebu.

Cilj konferencije je istaknuti ulogu žena na današnjoj poslovnoj, ekonomskoj a i političkoj sceni te ih osnažiti za još veći angažman na tim poljima, pokazati pozitivne primjere i osigurati usavršavanje na različitim područjima.

Na konferenciji će nastupiti mnogi priznati stručnjaci kako bi sudionicima prezentirali primjere iz uspješne prakse i savjetovali s područja menadžmenta, poslovne komunikacije, marketinga, odnosa s javnošću, poduzetništva, upravljanja stresom itd. Predavači su dr.sc. Velimir Srića, dr.sc. Saša Petar, Kristina Horbec, mr.sc. Sonja Priščan, mr.sc. Jasenka Gošić. mr.sc. Elvira Mlivić Budeš, Ines Bezjak Kožnjak i drugi.

80 posto odluka u kupovini donose žene

Zanimljivost je to što prema najnovijim podacima marketinški stručnjaci danas prepoznaju žene kao posebno atraktivnu ciljnu skupinu, jer u razvijenim zemljama žene sudjeluju s oko 40 posto u ukupnom BDP-u te su odgovorne za gotovo 80 posto svih odluka o kupovini.

Također najnovija istraživanja pokazuju da žene u Sjedinjenim Američkim Državama utječu na kupovinu računalne opreme u 66 posto slučajeva, na kupovinu automobila u 60 posto slučajeva te su vlasnice 89 posto svih novih bankovnih računa

Kćeri zarađuju više nego majke

A kako su se stvari promijenile potvrđuje istraživanje koje je napravio Texas A&M University’s Real Estate Center. Ono pokazuje da su žene danas ambicioznije i optimističnije što se tiče budućnosti te zarađuju značajno više od generacije njihovih majki. Prema njihovim podacima, 22 posto prodanih kuća u 2006. godini u Americi kupile su neudate žene, za razliku od 14 posto koliko je zabilježeno 1995. godine.

Konferencija je namijenjena primarno ženama, ali i muškarcima koji surađuju sa ženama ili ženskim timovima, a prijave se vrše putem e-maila: [email protected] ili tel/faxa: 01 2430 850.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.