Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Siječanjske rasprodaje bez kupaca

Nakon suzdržane blagdanske kupovine potrošači su se odlučili zaobići i siječanjske rasprodaje, pokazalo je istraživanje agencije Hendal i portala Ja Trgovac. I dalje se najviše kupuje odjeća, a sve manje građana odlazi u shopping u inozemstvo.

Nakon suzdržane blagdanske kupovine potrošači su se odlučili zaobići i siječanjske rasprodaje, pokazalo je istraživanje agencije Hendal i portala Ja Trgovac. I dalje se najviše kupuje odjeća, a sve manje građana odlazi u shopping u inozemstvo.

Tek četvrtina građana izjavila da su kupovali na rasprodajama i to najviše Slavonci te prema dobnoj skupini mladi od 15 do 35 godina.

Također, više su kupovali građani s višim prihodima kućanstva, kao i oni s četiri i više članova kućanstva.

U najvećoj se mjeri kupovala odjeća, koju je navelo 83 posto građana. Slijedi obuća 29 posto te darovi, tehnika i prehrana s manje od 5 posto.

Građani su u većoj mjeri nezadovoljni popustima (35 posto), a u manjoj mjeri zadovoljni (30 posto), dok vrlo visok udio građana izjavljuje kako zbog nedostatka iskustva i informacija ne može procijeniti ponudu i popuste na rasprodajama.

Nije bilo navale ni na povoljnija sniženja u inozemstvu

Među građanima vlada povoljnije mišljenje o sezonskim sniženjima u inozemstvu nego o onima u Hrvatskoj. Gotovo dvije trećine anketiranih građana smatra da su sezonska sniženja u inozemstvu povoljnija, a u takvom stavu prednjače mladi (15-35).

No, unatoč pozitivnom stavu spram sezonskih sniženja u inozemstvu većina ispitanih ipak se nije odlučila krenuti na put zbog šopinga.

Istraživanje je provedeno tijekom siječnja 2010. na nacionalno reprezentativnom uzorku od 402 građana.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.