Tek četvrtina građana izjavila da su kupovali na rasprodajama i to najviše Slavonci te prema dobnoj skupini mladi od 15 do 35 godina.
Također, više su kupovali građani s višim prihodima kućanstva, kao i oni s četiri i više članova kućanstva.
U najvećoj se mjeri kupovala odjeća, koju je navelo 83 posto građana. Slijedi obuća 29 posto te darovi, tehnika i prehrana s manje od 5 posto.
Građani su u većoj mjeri nezadovoljni popustima (35 posto), a u manjoj mjeri zadovoljni (30 posto), dok vrlo visok udio građana izjavljuje kako zbog nedostatka iskustva i informacija ne može procijeniti ponudu i popuste na rasprodajama.
Nije bilo navale ni na povoljnija sniženja u inozemstvu
Među građanima vlada povoljnije mišljenje o sezonskim sniženjima u inozemstvu nego o onima u Hrvatskoj. Gotovo dvije trećine anketiranih građana smatra da su sezonska sniženja u inozemstvu povoljnija, a u takvom stavu prednjače mladi (15-35).
No, unatoč pozitivnom stavu spram sezonskih sniženja u inozemstvu većina ispitanih ipak se nije odlučila krenuti na put zbog šopinga.
Istraživanje je provedeno tijekom siječnja 2010. na nacionalno reprezentativnom uzorku od 402 građana.