Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Uncategorized

Zvijezda, Jamnica, Gavrilović … Hrvati vole domaće!

Prema rezultatima BRANDscore-a, u top 30 brendova u Hrvatskoj u prvoj polovici 2011. godine većinom se nalaze domaći brandovi (2/3 ljestvice čine domaći brandovi), koji se na hrvatskom tržištu i u kućanstvima nalaze već godinama.

Prema rezultatima BRANDscore-a, u top 30 brendova u Hrvatskoj u prvoj polovici 2011. godine većinom se nalaze domaći brandovi (2/3 ljestvice čine domaći brandovi), koji se na hrvatskom tržištu i u kućanstvima nalaze već godinama.

Agencija za istraživanje tržišta Ipsos Puls lansirala je, u okviru svog BRANDpuls istraživačkog projekta za pregled tržišta i dubinsku analizu ciljnih skupina, indikator snage branda BRANDscore koji je izračunat na temelju marketinških indikatora performansi brenda dobivenih u istraživanju. BRANDscore daje uvid u snagu brenda, a proces brendiranja čini mjerljivim. BRANDpuls istraživački projekt kreiran je prošle godine upravo u Hrvatskoj te je potom lansiran na četiri tržišta MENA regije (Egipat, Libanon, Saudijska Arabija i Ujedinjeni Arapski Emirati), a 2011. godine na tržište Australije, s planom širenja u 2012. na nova tržišta.

Na vrhu ljestvice i desetak stranih brandova

Prema rezultatima BRANDscore-a, u top 30 brendova u Hrvatskoj u prvoj polovici 2011. godine većinom se nalaze domaći brandovi (2/3 ljestvice čine domaći brandovi), koji se na hrvatskom tržištu i u kućanstvima nalaze već godinama.

U samome vrhu ljestvice se nalazi i desetak stranih brandova, od kojih većina i u drugim zemljama regije bilježi visoke rezultate (od zemalja regije BRANDpuls projekt provodi se još u Srbiji i BIH). 

BRANDscore TOP 30 BRENDOVA

1. Zvijezda – ulje

2. Jamnica – mineralna voda

3. Zvijezda – majoneza

4. Gavrilović – paštete

5. Milka

6. Orbit

7. Coca-Cola

8. Vindija – mlijeko Z’Bregov


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.