Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

5 navika za dostizanje najboljih rezultata u poslu

Postati super zaposlenik i nije neka tajna. To je kombinacija vještina i načina razmišljanja koju možete razvijati fokusirajući se na ovih pet ključnih navika…

Većina nas je imala kolegu koji je savršeno odgovarao kompaniji, odnosno timu. Imao je dobre i točne odgovore, uvijek je znao što se treba uraditi prije nego što su čelnici kompanije to uradili, a to “šesto čulo“ i uvid nagrađeni su odgovornošću,  priznanjima i napredovanjem.

Kada zaposleni donesu te kvalitete, oni se doživljavaju kao lideri u kompaniji, bez obzira na to koju poziciju zauzimaju – kaže Katharine Halpin, izvršna direktorica u The Halpin Companies, Inc., konzultantskoj kući u Phoenixu, prenosi BizLife.

Postati super zaposlenik i nije neka tajna. To je kombinacija vještina i načina razmišljanja koju možete razvijati fokusirajući se na ovih pet ključnih navika:

Najbolji biraju pravo okruženje za svoje talente

Teško je biti super-zaposlenik ako se potrebe kompanije razlikuju od vaših sposobnosti, talenata i vrijednosti, kaže Halpin.

Pored toga, istraživački izvještaj Cicero Group iz 2015. godine otkrio je da je priznanje jedan od najvažnijih faktora u zaposlenima koji dosljedno rade odličan posao.

37 posto ispitanika je reklo da je priznanje menadžera ili kompanije najvažniji pokretač velikog posla. Dakle, važno je izabrati da radite tamo gdje se vaš rad cijeni.

Obraćaju pažnju na to što njihovi šefovi vrednuju

Super-zaposleni proučavaju preferencije i ciljeve svojih supervizora i kompanije u cjelini, kaže Gayle Lantz, osnivačica WorkMatters, Inc.

Možda nastoje sudjelovati u projektima i sastancima koji nisu dio njihovog posla, ali koji im daju pristup i informacije o tome šta lideri kompanije misle i trebaju.

Fokusiraju se na dnevne odgovornosti i ciljeve

Izuzetni izvođači su u stanju da zadrže dvostruki fokus kako na zadatak koji je pri ruci, tako i na to kako se uklapa u širu sliku. Ako nešto ne razumiju, dobivaju informacije koje su im potrebne da bi njihov značaj bio jasniji.

Napraviti prostor za razmišljanje

Održavanje slobodnog vremena u danu, kao što je vrijeme između sastanaka i vremenskih blokova za jednostavno razmišljanje ili rad na projektima koji zahtijevaju koncentraciju, također može povećati performanse, kaže Halpin.

Super-zaposleni su “budni” oko zakazivanja svega, od dnevnih sastanaka do velikih projekata kako bi osigurali da imaju najbolje moguće šanse za uspješan ishod.

Vole svoje kolege

Oni koji se smatraju činkovitima u skladu s ljudima oko sebe mogu da osjete kada im nešto treba. Oni posjeduju meke vještine poput empatije i sposobni su da se dobro odnose s drugim ljudima jer se trude da ih razumiju.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.