Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Što reći ljutitoj mušteriji?

Zaboravite na pobjedu! Umjesto toga, kupca pokušajte uvjeriti da zajedno radite na rješenju.

Zaboravite na pobjedu! Umjesto toga, kupca pokušajte uvjeriti da zajedno radite na rješenju.

Portal Inc. donosi najjednostavnije, a ujedno i najvažnije fraze koje biste trebali korisititi u “konfliktnim” situacijama:

Žao mi je!

S ovim se vaš pravni tim sigurno neće složiti tvrdeći kako ne možete priznati krivnju, ali slobodno ih ignorirajte.

Svaki put kad je potrošač primoran zvati vašu korisničku službu, na svojevrstan način u nekom polju niste uspjeli. Ne zaboravite, isprika ne znači nužno i priznanje. Iskrena isprika reći će vašem potrošaču da vam je žao što je zbog vašeg proizvoda ili usluge morao prekinuti s uobičajenim dnevnim aktivnostima i umjesto toga nazvati vas.

Riješit ćemo to zajedno

Kad se potrošači odluče za vaš proizvod ili uslugu, obvezali su se na financijsku vezu s vama. Kad se pojavi problem, žele znati da ćete ih strpljivo saslušati te da nećete pobjeći glavom bez obzira.

Što biste smatrali poštenim i razumnim rješenjem?

Ovo bi trebalo biti prvo pitanje svakoj mušteriji s pritužbom. Pitati kupca što bi smatrao poštenim dogovorom otvara mjesto pregovorima te postavlja temelj za realistična očekivanja. Nikad ne znate, odgovor bi vas mogao ugodno iznenaditi. U bezbroj situacija, sve što kupci traže je isprika.

Jeste li zadovoljni našim rješenjem i hoćete li razmotriti buduću suradnju?

Cilj svake službe za korisničku podršku je učiniti više od samog rješavanja problema. Pravi uspjeh otkrit ćete ukoliko uspijete sačuvati investiciju koju ste već uložili u kupca. Ukoliko odgovor obje strane glasi “ne”, pred vama je još puno posla.

Hvala!

Na prvi se pogled možda čini, kako bi vaš kupac trebao biti taj koji će izraziti zahvalnost, no razmislite malo! Prema njegovom mišljenju, on je platio proizvod ili uslugu koja nije ispunila njegova očekivanja i tada je potražio pomoć profesionalca kako bi našao rješenje. S druge strane, vi ste zasigurno stekli vrijedne informacije o performansama vašeg proizvoda i načinu na koji mušterije percipiraju vašu kompaniju.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.