A007 predstavio novi online mall

A007, tvrtka u sastavu Agrokor koncerna, danas je otvorila virtualna vrata Abrakadabre, novog online malla, u kojem su hrvatskoj javnosti dostupni najpoznatiji domaći i svjetski brendovi.

Abrakadabra tako trenutno na domeni www.abrakadabra.com nudi 100.000 artikala, prilagođenih potrebama i mogućnostima svih potrošača, iz kategorija  Auto-Moto, Bijela tehnika, Vrt i alati, Računala i periferija, Igračke, Knjige, Ljepota i njega, Moda, Oprema za bebe, Potrošačka elektronika te Sport i dodaci prehrani, odnosno gotovo 1000 brendova koji dolaze od više od 200 partnera.

Jedna od posebnosti Abrakadabre svakako je Avenue de CRO – jedino online mjesto na kojem se nalazi prelijepa odjeća hrvatskih dizajnera poput Aleksandre Dojčinović, Neba, Krie, Elfsa, Zigmana, Borisa Pavlina, A’Marie, Hippy gardena, Lokomotive  i drugih. Također, po prvi puta dostupni na hrvatskom web shopu, tu su i brendovi Red Bull fashion, Colmar, Bellabeat Leaf čije smo jedino prodajno mjesto u Hrvatskoj, Mad Pax koji su dizajnirali Brad Pitt i Angelina Jolie te brendovi Greyp, Kisha, F&F i Intersport, koji su po prvi puta dostupni za kupnju online, a još mnogi drugi su u pripremi.

No tu nije kraj novostima koje nudi Abrakadabra.com jer je tim Abrakadabre za svoje kupce osigurao nove jedinstvene oblike besplatne dostave koji omogućavaju još veću fleksibilnost, sigurnost, ali i brzinu.

Hrvoje Kraljević, direktor A007 i direktor Tiska ovom prilikom je istakno:

„Agrokor je i ovaj put  potvrdio da prepoznaje trendove i ulaže  u nove tehnologije gradeći lidersku  poziciju na tržištu, istovremeno ispunjavajući očekivanja potrošača i poslovnih partnera. Tako smo u projekt A007 krenuli s jasnom vizijom izgradnje nove regionalne online platforme investirajući do sada gotovo 40 milijuna kuna. Posebno smo ponosni  na naš tim vodećih e-commerce stručnjaka. Naš tim kontinuirano raste, a do kraja godine planiramo ga učetverostručiti. Do sada smo dokazali da znamo i možemo i online dio voditi jednako uspješno  kao i naše tradicionalno  poslovanje, što je i krajem prošle godine potvrđeno uspješnim lansiranjem Konzum klika. Ovo je naš sljedeći korak u razvoju online poslovanja, u kojem nam je cilj stvoriti novu dodanu vrijednost i pružiti još jedan izbor našim potrošačima i poslovnim partnerima. Tako ćemo nastaviti i dalje te spremno odgovarati novim izazovima što će uključivati i regionalno širenje, u početku na tržišta Slovenije i Srbije, a potom i na ostala tržišta jugoistočne Europe.“

Niz pogodnosti  koje nudi Abrakadabra noviteti su na našem tržištu, a predstavila ih je Anita Lacmanović, direktorica operacija A007:

„Željeli smo našim kupcima pružiti jedinstveno iskustvo online kupovine kroz bogatu ponudu brendova od kojih su neki prvi puta dostupni hrvatskoj javnosti na ovaj način, nove modele dostave poput primjerice dostave na više od 1300 kioska Tiska te više od 50 paketomata diljem Hrvatske. Također, nudimo različite modele plaćanja kao što je kupovina  karticama do 12 rata bez kamata te plaćanje kod preuzimanja paketa, dok naše kupce očekuju i dodatne koristi objedinjene u MultiPlusCard programu vjernosti, najvećem u regiji s više od 5.000.000 članova. Pored svega toga našim korisnicima smo dostupni 24 sata dnevno na broju telefona 072 007 007.“

„Ponosna sam što je Abrakadabra jedina e-commerce platforma u regiji koja podržava čak 4 poslovna modela: CrossDock, Marketplace, Deposit i Dropshipment – što nam omogućava veliku fleksibilnost u suradnji s poslovnim partnerima. Posebna potvrda da smo u ovom dijelu odabrali SAP Hybris kao pravo tehnološko rješenje jest i nedavna nominacija za SAP nagradu za kvalitetu za Europu, Bliski Istok i Afriku, koja prepoznaje tvrtke koje su postigle izvrsnost u planiranju i izvršavanju SAP projekata i programa, osiguravajući dodatnu vrijednost za svoje kompanije“, dodala je.

Poslovni modeli koje donosi Abrakadabra otvorit će značajne prilike za sve postojeće i buduće partnere platforme tako  što će im na jednostavan način omogućiti pristup većim tržištima i većem broju potencijalnih korisnika. Ovim se dodatno potvrđuje filozofija kompanija Agrokor koncerna prema kojoj je jedan od temelja poslovanja izgradnja i jačanje odnosa sa svojim partnerima, kako onim velikim već etabliranim, tako i onim malima poput obrtnika start up kompanija i mnogih drugih.

Abrakadabra online mall novo je iskustvo kupnje koje će u mnogome pojednostaviti procese kupnje i skratiti potrebno vrijeme odlazaka u shopping centre, čineći željene artikle dostupnima na samo jedan klik udaljenosti i uz modele dostave ovisne o osobnim preferencijama svakog pojedinog kupca.

Podijeli

Odgovori

Top