Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Blog zona

Angažirati malu ili veliku PR agenciju?

U potrazi za najprikladnijom uslugom tvrtke se najčešće suočavaju s dilemom – angažirati malu lokalnu ili veliku globalnu PR agenciju. Obzirom da je agencija Ambrela komunikacije mala hrvatska PR agencija, neizbježno smo subjektivni oko toga preporučamo li angažman lokalne (odaberite naaas!:)) ili velike globalne i korporativne PR agencije. Zbog svoje nepristranosti za potrebe ove teme zatražili smo mišljenje PR menadžerice našeg korporativnog klijenta koja ima iskustva u suradnji s malim lokalnim i velikim globalnim PR agencijama i koja je se nama podijelila svoja iskustva u radu s malima i velikima.

Mala, lokalna PR agencija

+ Bolje poznaju lokalno tržište i ponašanje lokalnog potrošača
+ Klijent je u izravnom kontaktu sa vlasnikom agencije
+ Cijene lokalnih dobavljača su često povoljnije i kvalitetnije
+ Isti tim prezentira i izvršava kampanju
+ Svaki član manjeg PR tima sve radi
+ Manje agencije su fleksibilnije i motiviranije napraviti i više od zadanog
+ Lakše se prilagođavaju i izvršavaju projekta sa malim budžetima
+ Više cijene klijente
+ Prezentiraju više originalnih ideja van zadanih okvira
+Kapacitet je često najveći problem kod suradnje s malim agencijama
+Rad s manjim agencijama često zahtjeva avansno plaćanje dijela projekta

Velika, globalna korporativna agencija

+ Klijent ima pristup većem broju specijaliziranih kreativnih ljudi
+ Imaju kapacitet za izvršavanje projekata nacionalno i međunarodno
+ Sama agencija ima interne korporativne procese stoga se lakše prilagođava klijentu
+ Zbog većih budžeta velike agencije su u mogućnosti same unaprijed financirati usluge i proizvode podizvođača
+Manje su fleksibilni i teže se prilagođavaju budžetu klijenta i PR potrebama manjeg tržišta
+Kvaliteta PR tima varira od zemlje do zemlje, pogotovo kada se radi o manjim tržištima
+Potrebno im je više vremena za učenje novih vještina jer su svi vrlo specijalizirani
+Različiti ljudi prezentiraju projekt od onih koji ga izvršavaju
+Klijenti sa manjim budžetima često dobivaju manje iskusne ljude iz agencije, a time često i lošiju kvalitetu usluge

Iako svaka od navedenih pozitivnih i negativnih stavki ima svoje uporište, ono što je bitno na kraju dana (ili projekta) su ljudi koji rade na projektu. Oni koji su stručni u svom poslu, vole svoj posao i strastveno izvršavaju svaki projekt, to su oni koje klijenti žele da predstavljaju njihov brend javnosti i to je ono ‘zlatno pravilo’ prema kojemu na kraju dana klijent odabere agenciju. Jer je i najčešći odgovor koji smo dobili od klijenata o ovoj temi bio isticanje imena agencijskog menadžera kao osobe od povjerenja, a ne preferencija prema tipu agencije.

www.ambrela.hr

[email protected]


Marina Karamatić Sopić, managing partner Ambrela komunikacija, agencije za Odnose s javnošću i organizaciju događaja

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.