Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Blog zona

Angažirati malu ili veliku PR agenciju?

U potrazi za najprikladnijom uslugom tvrtke se najčešće suočavaju s dilemom – angažirati malu lokalnu ili veliku globalnu PR agenciju. Obzirom da je agencija Ambrela komunikacije mala hrvatska PR agencija, neizbježno smo subjektivni oko toga preporučamo li angažman lokalne (odaberite naaas!:)) ili velike globalne i korporativne PR agencije. Zbog svoje nepristranosti za potrebe ove teme zatražili smo mišljenje PR menadžerice našeg korporativnog klijenta koja ima iskustva u suradnji s malim lokalnim i velikim globalnim PR agencijama i koja je se nama podijelila svoja iskustva u radu s malima i velikima.

Mala, lokalna PR agencija

+ Bolje poznaju lokalno tržište i ponašanje lokalnog potrošača
+ Klijent je u izravnom kontaktu sa vlasnikom agencije
+ Cijene lokalnih dobavljača su često povoljnije i kvalitetnije
+ Isti tim prezentira i izvršava kampanju
+ Svaki član manjeg PR tima sve radi
+ Manje agencije su fleksibilnije i motiviranije napraviti i više od zadanog
+ Lakše se prilagođavaju i izvršavaju projekta sa malim budžetima
+ Više cijene klijente
+ Prezentiraju više originalnih ideja van zadanih okvira
+Kapacitet je često najveći problem kod suradnje s malim agencijama
+Rad s manjim agencijama često zahtjeva avansno plaćanje dijela projekta

Velika, globalna korporativna agencija

+ Klijent ima pristup većem broju specijaliziranih kreativnih ljudi
+ Imaju kapacitet za izvršavanje projekata nacionalno i međunarodno
+ Sama agencija ima interne korporativne procese stoga se lakše prilagođava klijentu
+ Zbog većih budžeta velike agencije su u mogućnosti same unaprijed financirati usluge i proizvode podizvođača
+Manje su fleksibilni i teže se prilagođavaju budžetu klijenta i PR potrebama manjeg tržišta
+Kvaliteta PR tima varira od zemlje do zemlje, pogotovo kada se radi o manjim tržištima
+Potrebno im je više vremena za učenje novih vještina jer su svi vrlo specijalizirani
+Različiti ljudi prezentiraju projekt od onih koji ga izvršavaju
+Klijenti sa manjim budžetima često dobivaju manje iskusne ljude iz agencije, a time često i lošiju kvalitetu usluge

Iako svaka od navedenih pozitivnih i negativnih stavki ima svoje uporište, ono što je bitno na kraju dana (ili projekta) su ljudi koji rade na projektu. Oni koji su stručni u svom poslu, vole svoj posao i strastveno izvršavaju svaki projekt, to su oni koje klijenti žele da predstavljaju njihov brend javnosti i to je ono ‘zlatno pravilo’ prema kojemu na kraju dana klijent odabere agenciju. Jer je i najčešći odgovor koji smo dobili od klijenata o ovoj temi bio isticanje imena agencijskog menadžera kao osobe od povjerenja, a ne preferencija prema tipu agencije.

www.ambrela.hr

[email protected]


Marina Karamatić Sopić, managing partner Ambrela komunikacija, agencije za Odnose s javnošću i organizaciju događaja

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.