I Apple je zabilježio pad prodaje računala u blagdanskom razdoblju između 18. studenog i 22. prosinca, piše AppleInsider pozivajući se na podatke NPD-a.
Prodaja MacBookova bila je za 6 posto slabija u odnosu na godinu ranije. Jedan od razloga je manji broj novih modela MacBookova u odnosu na prošlu godinu, ali i visoke cijene, javlja bug.hr. Prosječna prodajna cijena MacBooka u ovoj je godini bila za 100 dolara viša (1.420 dolara), a Apple je većinu marketinških napora uložio u nove Retina modele koji su i daleko skuplji u odnosu na obične MacBookove.
Prema istim podacima, prijenosnici s Windowsima zabilježili su pad prodaje od 11 posto. Prosječna prodajna cijena računala iznosila je 420 dolara, a najveći pad zabilježen je među jeftinim prijenosnicima. Od ukupnog broja prodanih računala, 5 posto su bili modeli s Windowsima 8 i s ekranom osjetljivim na dodir. Prosječna prodajna cijena ovih računala iznosila je 700 dolara.
Na američkom tržištu potrošačke elektronike u cjelini zabilježen je pad u visini od 3,7 posto, a posebice je loše bilo blagdansko razdoblje – za 11 posto slabije nego prošle godine. Ovo je treća uzastopna godina u kojoj je blagdanska kupovina slabija nego u prethodnoj godini.