Prema procjenama tvrtke Piper Jaffray, Apple je prodao 500.000 tableta iPad 2 tokom prvog vikenda od kako je uređaj na tržištu. To je znatno bolji rezultat s obzirom na prvi iPad, kojih je Apple u vikendu otvorenja prodao 300.000.
500.000 je minimum
Gene Muster, glavni analitičar Piper Jaffraya izjavio je kako se brojke trebaju uzeti s rezervom jer postoje realne mogućnosti da se proizvod prodao u čak 600.000 do 700.000 primjeraka. Za nekoliko dana i sam Apple objavit će točan broj prodanih primjeraka.
Prema analizama, 70 posto kupaca novog iPada 2 prvi je puta kupilo tablet, 51 posto već posjeduje Mac računalo, dok 65 posto kupaca već koristi iPhone uređaj.
Stvorili novo tržište
Svi analitičari sada dijele isto mišljenje – Apple je opet pogodio „u sridu“. Kompanija je praktički stvorila novo tržište u kojem nema pravu konkurenciju. Tablet računala bilježe strahovit rast prodaje, a Apple drži čak 75 posto tog tržišta.
Sljedeće dvije godine se taj udio neće smanjiti jer konkurencija trenutno nema rješenja za proizvod koji bi mogao ozbiljnije ugroziti Apple.
iPad manija – nakon dva mjeseca prodano 2 milijuna, otvoreno 9 novih tržišta