Nakon što su u Zagrebparkingu otkrivene nelagalnosti prilikom prodaje povlaštenih karata pravila izdavanja karata za „crvenu zonu“ znatno su se postrožila.
– To je u prvoj zoni viša matematika. Više se nijedna besplatna karta neće podijeliti djelatnicima u državnim i gradskim institucijama, strankama, ali i medijima – rekao je gradonačelnik.
Kaže kako parkirne zone nikada nisu širene bez suglasnosti mjesnih odbora i vijeća gradskih četvrti. “Ako više ne žele parkirne zone, neka se jave. Mi ne uvodimo harač, već olakšavamo život onima koji žive u tim ulicama.”
Izdavanje povlaštenih parkirnih karata više neće biti pod ingerencijom Zagrebparkinga kako ne bi opet bilo zloporabe. “S obzirom na to što se tamo događalo, formirat će se tim ljudi iz Gradske skupštine, Grada, Zagrebačkog holdinga i nezavisni koji će biti za to zadužen”, objasnio je Bandić.
Liberalizacija taksi-tržišta neizbježna
Sapunica se nastavlja, zagrebački taksisti i dalje nastavljaju tražiti svoje uvjete. Dogovora i dalje nema. Bandić je ustrajan u tome da se pronađe kompromis. No ustrajan je u tome da novi taksi-koncesionari počnu voziti zagrebačkim ulicama.
“Imat ćemo kvalitetniji i jeftiniji taksi-prijevoz. Teško je do toga doći, ali tako će biti. Konkurencija je zdrava. U Zagrebu ima prostora za sve one koji žele doći i dobro i pošteno raditi”, rekao je u ponedjeljak gradonačelnik.
Lopovluk na Jakuševcu
Bandić je negirao medijske napise o tome da se popularno sajmište Jakuševac, poznatije kako Hrelić, ukida ili seli na novu adresu. No progovorio je o sajmu automobila. Naime, Stjepan Obad, direktor Sajma automobila od 2005., kada je istekao ugovor s Gradom kao vlasnikom zemljišta, nelegalno rabi taj prostor. Uz to, svoj je sajam proširio te zauzima kvadrate koji u prethodnom ugovoru uopće nisu bili spomenuti. Taj je slučaj završio na sudu, no Bandić uvjerava kako se Jakuševac neće ukinuti. To se neće dogoditi, rekao je.
[infopunkt 2347 2]
[infopunkt 2347 3]