Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Kako protiv recesije? Zauzmite mjesto u web-trgovini

Pod web-poslovanje spadaju sve aktivnosti pravnih ili fizičkih osoba koje radi kupnje, prodaje ili razmjene informacija u poslovne svrhe upotrebljavaju računalo i komunikacijske kanale za razmjenu i prijenos sadržaja. U vremenima recesije i štednje taj vid poslovanja sve više dobiva na važnosti i od svih sudionika na tržištu očekuje se prihvaćanje internetskih tehnologija.

Pod web-poslovanje spadaju sve aktivnosti pravnih ili fizičkih osoba koje radi kupnje, prodaje ili razmjene informacija u poslovne svrhe upotrebljavaju računalo i komunikacijske kanale za razmjenu i prijenos sadržaja. U vremenima recesije i štednje taj vid poslovanja sve više dobiva na važnosti i od svih sudionika na tržištu očekuje se prihvaćanje internetskih tehnologija.

Bez obzira na recesiju, vrijeme koje je pred nama može se iskoristiti za povećanje prisutnosti i prodaje na  webu, kao i upotrebu novih marketinških tehnologija vezanih uz internet.

Prema procjenama stručnjaka, u Hrvatskoj će e-trgovina do 2010. godine rasti prosječno za oko 20 posto godišnje, a najveći bi zamah trebala donijeti turistička ponuda širenjem na internet. Promet on-line trgovine predviđenim bi rastom trebao do 2012. godine iznositi milijardu eura.

Među najveće prednosti e-trgovine spadaju veličina tržišta, omogućivanje nabave proizvoda tamo gdje je  najjeftiniji, smanjivanje troškova poslovanja, mogućnost brzog i jeftinog ostvarenja narudžbe, ušteda vremena, fleksibilnost u poslovanju te povećavanje poslovne efikasnosti.

Island je na Mreži

Agencija za statistiku EU EuroStat objavila je statistiku vezanu uz web-poslovanje europskih tvrtki s deset i više zaposlenih. Pristup internetu ima 93 posto tvrtki, a na Islandu 100 posto tvrtki rabi internet u poslovanju. Slijede Norveška i Finska sa po 99 posto, a na dnu je Rumunjska sa 67 posto.

Manji su postotci onih koji imaju web-stranice za prezentaciju poslovanja. Ukupno u cijeloj EU 63 posto tvrtki ima web-stranicu, a najviše Danska sa 87 posto. Na službenim stranicama 57 posto tvrtki ima i kataloge proizvoda, a opciju on-line plaćanja nudi ih deset posto. Uz to, svaka četvrta tvrtka koja ima svoj web-site traži i radnike preko oglasa i formulara za prijavljivanje on-line. U Nizozemskoj je to gotovo polovina poduzeća, a u Norveškoj 46 posto. Najslabija je Italija sa samo 11 posto.

Za web-poslovanje obavezna priprema

Potrebno je zadovoljiti neke kriterije prije početka prodaje putem weba. Nemojte kretati u prodaju dok baza nije popunjena svim proizvodima. Ako počnete s oglašavanjem dok se u bazi nalazi samo nekoliko proizvoda, velika je vjerojatnost da ćete postići kontraefekt i potencijalne kupce posjetitelje doslovno otjerati sa stranice.

Za bolje upoznavanje web-strategije i načina kako ona funkcionira 17. lipnja u zagrebačkom Hypo EXPO centru održat će se konferencija o poslovanju na webu pod nazivom Web: Strategija 5.0 – antirecesijski vodič kroz poslovanje. To je idealna prilika za upoznavanje s načinom kako web-poslovanje funkcionira i na koje stvari na početku treba obratiti pozornost da se ne bi umjesto napretka postigao kontraefekt.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.