Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Blog zona

Blogeri donose prednost u komunikaciji s kupcima

Blogeri donose prednost u komunikaciji s kupcima

Dobri odnosi s blogerima jedna su od važnijih karika u komunikacijskoj strategiji brendova. Većina blogera su entuzijasti koji svoja zapažanja prenose uglavnom manjoj zajednici koja dijeli iste ili slične interese. Ponekad se njihov utjecaj umanjuje zbog manjeg broja ljudi koji prate blogove, nego u klasičnim medijima, no upravo je ta mala zajednica iznimno zainteresirana za određenu temu i može potaknuti toliko željeni „word of mouth“ efekt o nekom proizvodu ili usluzi jer je prenosi osoba čijem mišljenju vjeruju. Koliko je odnos s blogerima važan toliko je i delikatan. Za razliku od novinara koji će vašu priču objaviti iako im se proizvod ili usluga osobno ne sviđaju, ali im je važno informirati javnost o novostima iz vaše tvrtke, blogeri se oslanjaju isključivo na vlastito iskustvo i prenose dojmove koji su njima važni. Ipak, blogeri donose prednost u komunikaciji s kupcima.

Odredite kome se zapravo obraćate – ovisno o djelatnosti kojom se bavite, odredite osobe za koje ste utvrdili da vam po profilu i načinu pisanja najviše odgovaraju, odnosno one koji se obraćaju vašim ciljnim skupinama. Na taj način ćete i lakše uspostaviti odnos povjerenja s osobom koja u svoje vlastito ime iznosi preporuke ili daje negativno mišljenje.

Osobni kontakt – s obzirom da blogeri ne pripadaju ni jednom mediju i ne odgovaraju nikome iznad sebe za svoje stavove, osobni kontakt je najbolji način za početak komunikacije, ali i za održavanje odnosa koji za obje strane može biti koristan i uspješan. Svakako se potrudite da ne bude šumova u komunikaciji i jasno predstavite sebe i svoj proizvod.

Pripremite informacije – pružite blogerima informacije koje će im pomoći da shvate po čemu se vaš proizvod ili usluga razlikuju od ostalih. Ne ustručavajte se pitati ih što im je važno i o čemu planiraju pisati kako biste im omogućili što bolji uvid u sve svoje prednosti. Ne zaboravite da svi koji se bave pisanjem, bilo iz privatnih ili profesionalnih razloga, traže originalan sadržaj pa se potrudite povremeno im dostaviti informacije koje nitko drugi nema.

Omogućite testiranje – teško je pisati o nečemu što niste ni vidjeli, a kamoli isprobali pa je jedan od prvih uvjeta za pristup blogerima – proizvod ili usluga za testiranje. Računajte da je za kvalitetan pristup potrebno neko vrijeme, posebno jer blogeri nerijetko rade i druge poslove kojima zarađuju za život. Planirajte unaprijed i ostavite blogeru dovoljno vremena da se posveti vašoj temi.

Autorska sloboda – u trenutku kad se odlučite kontaktirati blogericu ili blogera imajte na umu njihovu autorsku slobodu. Uvijek su najbolji oni tekstovi koji nisu čisto prenošenje unaprijed pripremljenih materijala, nego oni koji nose autorski potpis. Ako se ponekad dogodi da recenzija ili mišljenje budu nenaklonjeni ili negativni, reakciju ipak zadržite za sebe jer ne zaboravite da ste zatražili i dobili mišljenje.

Postanite bloger – ako ste spretni u pisanju i mislite da je vrijeme da svoja razmišljanja, stručnost i iskustva podijelite s drugima, pokrenite svoj vlastiti blog. Odredite unaprijed teme o kojima biste mogli pisati, istražite trikove koji će vam omogućiti da pridobijete publiku, razvijete komunikaciju i postanete onaj koji oblikuje razmišljanja drugih ljudi. I ne zaboravite postove pisati redovito.

www.ambrela.hr

[email protected]

Marina Karamatić Sopić, managing partner Ambrela komunikacija, agencije za Odnose s javnošću i organizaciju događaja

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Jačanjem brenda iznutra postižete dvostruku reklamu.

Marketing i prodaja

Upravo digitalni marketing u današnje doba nalazi svoju široku primjenu u raznim industrijama i predstavlja temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora.

Poduzeća

Višegodišnja evolucija brenda ističe snagu pouzdane Visine globalne mreže, omogućujući moderno kretanje novca i proširujući ekonomski pristup.

Izdvojeno

Brend predstavlja ono iza čega tvrtka stoji.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.