Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Croatia Business Club – poslovna mreža za hrvatske poslovnjake

Croatia Business Club nova je poslovna mreža na internetu namijenjena poslovnom umrežavanju i komunikaciji. Nju je, nakon dvogodišnjeg programiranja na kojem je radilo četvero ljudi, u siječnju pokrenula tvrtka Appon. Riječ je o tvrtci kćeri njemačkog Appona, kojoj je na čelu Hrvat Robert Franjković. Mreža je namijenjena dvjema skupinama korisnika, pojedincima i poslovnim subjektima, a u konačnici želi okupiti 100.000 korisnika.

Croatia Business Club nova je poslovna mreža na internetu namijenjena poslovnom umrežavanju i komunikaciji. Nju je, nakon dvogodišnjeg programiranja na kojem je radilo četvero ljudi, u siječnju pokrenula tvrtka Appon. Riječ je o tvrtci kćeri njemačkog Appona, kojoj je na čelu Hrvat Robert Franjković. Mreža je namijenjena dvjema skupinama korisnika, pojedincima i poslovnim subjektima, a u konačnici želi okupiti 100.000 korisnika.

Osnovna djelatnost kompanije je konzalting za postavljanje i optimiranje informatičke infrastrukture za poduzeća s više od 10.000 računalnih radnih mjesta.

Sa svojom matičnom tvrtkom je do sada radio i za Mercedes-Benz, Volskwagen AG, te nekoliko banaka. Posljednjih pet godina uglavnom radi za Lufthansu i Finanz IT, tvrtku koja održava Sparkasse jednu od najvećih informatičkih mreža u Europi sa 160.000 računalnih radnih mjesta.

Franjković je uvjeren da će CroatiaBC potaknuti korisnike na networking te da će oni shvatiti njegovu važnost.

– Činjenica je da pojedinac u poslu pa i inače u životu može vrlo malo sam, no umreženi pojedinci mogu mnogo, – dodaje prvi čovjek Appona.

Croatia Business Club je namijenjena je dvjema osnovnim ciljnim skupinama.

Prva skupina obuhvaća sve pojedince, bilo da se radi o zaposlenicima, studentima ili onima koji traže posao.

U drugu skupinu ulaze poslovni subjekti i obrazovne institucije, dakle tvrtke, obrti, sveučilišta, srednje škole.

Kako funkcionira sustav?

Pojedinac na sustavu ispunjava svoju online posjetnicu s podacima o svom stručnom znanju, obrazovanju, kvalifikacijama, poslovnim ambicijama i željama.

Sustav mu omogućava pronalazak drugih pojedinaca koji odgovaraju njegovim poslovnim preferencijama s kojima dalje može stupiti u kontakt i komunicirati preko internog sustava slanja i primanja poruka.

U koliko se želi ostvariti komunikacija s većim brojem ljudi, tu su grupe i forumi. Smisao grupa je povezivanje osoba sličnih interesa kako bi razmjenjivali informacije, misli, ideje i iskustva o temi koja ih povezuje.

Magazin

Tu je i još jedan vrlo atraktivan alat – Magazin.

Riječ je o mjestu gdje svaki član CroatiaBC može publicirati radove vezane uz struku kojom se bavi, kao i pročitati i vidjeti ono što su drugi objavili.

Promocijski medij za poslovne korisnike

Za poslovne subjekte CroatiaBC je promocijski medij preko koga će se prezentirati javnosti, dakle svojevrsna online vizitka u kojoj će se uz logo, naći kratki opis djelatnosti poslovnog subjekta i njegovi kontakt podaci.

Većina manjih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj nema izrađen sustav interne komunikacije tzv. intranet.

Svaka tvrtka na CroatiaBC-u može osnovati svoju zatvorenu grupu koja će funkcionirati kao „mreža u mreži“. Jednu takvu zatvorenu grupu mogu predstavljati samo zaposlenici te tvrtke i ona može obavljati funkciju intraneta, dakle razmjenu informacija unutar tvrtke kroz grupu, forum ili preko message boarda.

Budući da sustav dopušta unošenje pisanih datoteka, video i audio zapisa jasno je kakve se tu sve šanse za unapređenje svakodnevnog posla ukazuju.

Sustav će se razvijati prema potrebama korisnika

– Nadogradnje sustava su moguće i one će uvijek biti u skladu s potrebama korisnika. Već u ovom trenutku radi se na dvjema novim funkcijama. Jedna od njih je funkcija tzv. event managementa. Druga funkcija u pripremi je tzv. web collaboration. S tehničke strane gledano radi se o mogućnosti prijenosa audio i videosignala, dakle organiziranju audio i video konferencija. Zabluda je da se audio i video konferencijama služe samo velike korporacije. One su vrlo koristan alat za bilo koju manju skupinu ljudi jer omogućuje sastanke i rad na daljinu. Vrlo koristan alat je i tzv. screen sharing, odnosno dijeljenje ekrana, opcija koja omogućuje da s drugima podijelite ono što je prikazano na zaslonu vašeg računala, – otkriva Franjković planove za budućnost.

Trenutno ova poslovna mreža zapošljava dvoje ljudi u tehničkoj podršci i na daljnjem razvoju funkcija te troje ljudi u marketingu i prodaji. S vremenom i rastom broja korisnika biti će potrebni novi djelatnici.

CroatiaBC u konačnici želi okupiti 100.000 korisnika.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.