Osnovna djelatnost kompanije je konzalting za postavljanje i optimiranje informatičke infrastrukture za poduzeća s više od 10.000 računalnih radnih mjesta.
Sa svojom matičnom tvrtkom je do sada radio i za Mercedes-Benz, Volskwagen AG, te nekoliko banaka. Posljednjih pet godina uglavnom radi za Lufthansu i Finanz IT, tvrtku koja održava Sparkasse jednu od najvećih informatičkih mreža u Europi sa 160.000 računalnih radnih mjesta.
Franjković je uvjeren da će CroatiaBC potaknuti korisnike na networking te da će oni shvatiti njegovu važnost.
– Činjenica je da pojedinac u poslu pa i inače u životu može vrlo malo sam, no umreženi pojedinci mogu mnogo, – dodaje prvi čovjek Appona.
Croatia Business Club je namijenjena je dvjema osnovnim ciljnim skupinama.
Prva skupina obuhvaća sve pojedince, bilo da se radi o zaposlenicima, studentima ili onima koji traže posao.
U drugu skupinu ulaze poslovni subjekti i obrazovne institucije, dakle tvrtke, obrti, sveučilišta, srednje škole.
Kako funkcionira sustav?
Pojedinac na sustavu ispunjava svoju online posjetnicu s podacima o svom stručnom znanju, obrazovanju, kvalifikacijama, poslovnim ambicijama i željama.
Sustav mu omogućava pronalazak drugih pojedinaca koji odgovaraju njegovim poslovnim preferencijama s kojima dalje može stupiti u kontakt i komunicirati preko internog sustava slanja i primanja poruka.
U koliko se želi ostvariti komunikacija s većim brojem ljudi, tu su grupe i forumi. Smisao grupa je povezivanje osoba sličnih interesa kako bi razmjenjivali informacije, misli, ideje i iskustva o temi koja ih povezuje.
Magazin
Tu je i još jedan vrlo atraktivan alat – Magazin.
Riječ je o mjestu gdje svaki član CroatiaBC može publicirati radove vezane uz struku kojom se bavi, kao i pročitati i vidjeti ono što su drugi objavili.
Promocijski medij za poslovne korisnike
Za poslovne subjekte CroatiaBC je promocijski medij preko koga će se prezentirati javnosti, dakle svojevrsna online vizitka u kojoj će se uz logo, naći kratki opis djelatnosti poslovnog subjekta i njegovi kontakt podaci.
Većina manjih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj nema izrađen sustav interne komunikacije tzv. intranet.
Svaka tvrtka na CroatiaBC-u može osnovati svoju zatvorenu grupu koja će funkcionirati kao „mreža u mreži“. Jednu takvu zatvorenu grupu mogu predstavljati samo zaposlenici te tvrtke i ona može obavljati funkciju intraneta, dakle razmjenu informacija unutar tvrtke kroz grupu, forum ili preko message boarda.
Budući da sustav dopušta unošenje pisanih datoteka, video i audio zapisa jasno je kakve se tu sve šanse za unapređenje svakodnevnog posla ukazuju.
Sustav će se razvijati prema potrebama korisnika
– Nadogradnje sustava su moguće i one će uvijek biti u skladu s potrebama korisnika. Već u ovom trenutku radi se na dvjema novim funkcijama. Jedna od njih je funkcija tzv. event managementa. Druga funkcija u pripremi je tzv. web collaboration. S tehničke strane gledano radi se o mogućnosti prijenosa audio i videosignala, dakle organiziranju audio i video konferencija. Zabluda je da se audio i video konferencijama služe samo velike korporacije. One su vrlo koristan alat za bilo koju manju skupinu ljudi jer omogućuje sastanke i rad na daljinu. Vrlo koristan alat je i tzv. screen sharing, odnosno dijeljenje ekrana, opcija koja omogućuje da s drugima podijelite ono što je prikazano na zaslonu vašeg računala, – otkriva Franjković planove za budućnost.
Trenutno ova poslovna mreža zapošljava dvoje ljudi u tehničkoj podršci i na daljnjem razvoju funkcija te troje ljudi u marketingu i prodaji. S vremenom i rastom broja korisnika biti će potrebni novi djelatnici.
CroatiaBC u konačnici želi okupiti 100.000 korisnika.