Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Croatia Business Club – poslovna mreža za hrvatske poslovnjake

Croatia Business Club nova je poslovna mreža na internetu namijenjena poslovnom umrežavanju i komunikaciji. Nju je, nakon dvogodišnjeg programiranja na kojem je radilo četvero ljudi, u siječnju pokrenula tvrtka Appon. Riječ je o tvrtci kćeri njemačkog Appona, kojoj je na čelu Hrvat Robert Franjković. Mreža je namijenjena dvjema skupinama korisnika, pojedincima i poslovnim subjektima, a u konačnici želi okupiti 100.000 korisnika.

Croatia Business Club nova je poslovna mreža na internetu namijenjena poslovnom umrežavanju i komunikaciji. Nju je, nakon dvogodišnjeg programiranja na kojem je radilo četvero ljudi, u siječnju pokrenula tvrtka Appon. Riječ je o tvrtci kćeri njemačkog Appona, kojoj je na čelu Hrvat Robert Franjković. Mreža je namijenjena dvjema skupinama korisnika, pojedincima i poslovnim subjektima, a u konačnici želi okupiti 100.000 korisnika.

Osnovna djelatnost kompanije je konzalting za postavljanje i optimiranje informatičke infrastrukture za poduzeća s više od 10.000 računalnih radnih mjesta.

Sa svojom matičnom tvrtkom je do sada radio i za Mercedes-Benz, Volskwagen AG, te nekoliko banaka. Posljednjih pet godina uglavnom radi za Lufthansu i Finanz IT, tvrtku koja održava Sparkasse jednu od najvećih informatičkih mreža u Europi sa 160.000 računalnih radnih mjesta.

Franjković je uvjeren da će CroatiaBC potaknuti korisnike na networking te da će oni shvatiti njegovu važnost.

– Činjenica je da pojedinac u poslu pa i inače u životu može vrlo malo sam, no umreženi pojedinci mogu mnogo, – dodaje prvi čovjek Appona.

Croatia Business Club je namijenjena je dvjema osnovnim ciljnim skupinama.

Prva skupina obuhvaća sve pojedince, bilo da se radi o zaposlenicima, studentima ili onima koji traže posao.

U drugu skupinu ulaze poslovni subjekti i obrazovne institucije, dakle tvrtke, obrti, sveučilišta, srednje škole.

Kako funkcionira sustav?

Pojedinac na sustavu ispunjava svoju online posjetnicu s podacima o svom stručnom znanju, obrazovanju, kvalifikacijama, poslovnim ambicijama i željama.

Sustav mu omogućava pronalazak drugih pojedinaca koji odgovaraju njegovim poslovnim preferencijama s kojima dalje može stupiti u kontakt i komunicirati preko internog sustava slanja i primanja poruka.

U koliko se želi ostvariti komunikacija s većim brojem ljudi, tu su grupe i forumi. Smisao grupa je povezivanje osoba sličnih interesa kako bi razmjenjivali informacije, misli, ideje i iskustva o temi koja ih povezuje.

Magazin

Tu je i još jedan vrlo atraktivan alat – Magazin.

Riječ je o mjestu gdje svaki član CroatiaBC može publicirati radove vezane uz struku kojom se bavi, kao i pročitati i vidjeti ono što su drugi objavili.

Promocijski medij za poslovne korisnike

Za poslovne subjekte CroatiaBC je promocijski medij preko koga će se prezentirati javnosti, dakle svojevrsna online vizitka u kojoj će se uz logo, naći kratki opis djelatnosti poslovnog subjekta i njegovi kontakt podaci.

Većina manjih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj nema izrađen sustav interne komunikacije tzv. intranet.

Svaka tvrtka na CroatiaBC-u može osnovati svoju zatvorenu grupu koja će funkcionirati kao „mreža u mreži“. Jednu takvu zatvorenu grupu mogu predstavljati samo zaposlenici te tvrtke i ona može obavljati funkciju intraneta, dakle razmjenu informacija unutar tvrtke kroz grupu, forum ili preko message boarda.

Budući da sustav dopušta unošenje pisanih datoteka, video i audio zapisa jasno je kakve se tu sve šanse za unapređenje svakodnevnog posla ukazuju.

Sustav će se razvijati prema potrebama korisnika

– Nadogradnje sustava su moguće i one će uvijek biti u skladu s potrebama korisnika. Već u ovom trenutku radi se na dvjema novim funkcijama. Jedna od njih je funkcija tzv. event managementa. Druga funkcija u pripremi je tzv. web collaboration. S tehničke strane gledano radi se o mogućnosti prijenosa audio i videosignala, dakle organiziranju audio i video konferencija. Zabluda je da se audio i video konferencijama služe samo velike korporacije. One su vrlo koristan alat za bilo koju manju skupinu ljudi jer omogućuje sastanke i rad na daljinu. Vrlo koristan alat je i tzv. screen sharing, odnosno dijeljenje ekrana, opcija koja omogućuje da s drugima podijelite ono što je prikazano na zaslonu vašeg računala, – otkriva Franjković planove za budućnost.

Trenutno ova poslovna mreža zapošljava dvoje ljudi u tehničkoj podršci i na daljnjem razvoju funkcija te troje ljudi u marketingu i prodaji. S vremenom i rastom broja korisnika biti će potrebni novi djelatnici.

CroatiaBC u konačnici želi okupiti 100.000 korisnika.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.