Digitalni marketing postao je gotovo neizostavan dio svake djelatnosti, uključujući i turizma. Internetsko oglašavanje omogućuje najtočnije i najbrže mjerenje povratnih podataka od svih oglasnih kanala, te se njime često postiže snažan rast prodaje, bez obzira nudite li uslugu ili proizvod i bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano samo u nekim državama ili gradovima.
Mapa znanja organizira seminar na temu „Digitalni marketing u turizmu“ 27.3.2019. u hotelu Sheraton, Zagreb. Predavači su Miroslav Varga i Ilija Brajković.
Na interaktivnom seminaru pokazati će se nekoliko alata važnih u pripremi kampanje za oglašavanje i prepoznavanje trendova u turizmu s naglaskom na specifične oblike turizma koji su najbrže rastući segment turizma (eno-gastro-etno, hike-bike-walk, culture i sl.). Polaznici će naučiti na vlastitim primjerima kako se pripremiti za specifične niše kako bi postigli što bolje povrate ulaganja već za sljedeću sezonu. Poseban naglasak biti će na kampanjama putem Facebooka, Instagrama i Google Adsa.
Više informacija o seminaru i prijavama možete pronaći na web stranici Mape znanja.