Kreiranje evenata kao jedinstvenih turističkih proizvoda

Današnje vrijeme od svih koji se bave turizmom zahtijeva konkurentnost, od malih do velikih, od ugostiteljstva do hotelijerstva. Neovisno o destinaciji, tradiciji i domaćinima, gosti uz najvišu kvalitetu očekuju i nešto novo, neisprobano, neočekivano – doživljaj, tj. event za sva njihova osjetila. Taj doživljaj će se pretvoriti u uspomenu vezanu za određeno mjesto, a uspomena – u vjernost određenoj lokaciji i njezinim specifičnostima. Neki etablirani eventi već godinama potiču goste da svoj godišnji odmor planiraju upravo po vremenu njegova održavanja i time pridonose njegovoj još većoj popularnosti i reputaciji.

Mapa znanja organizira workshop na temu Kreiranje evenata kao jedinstvenih turističkih proizvoda, koji će se održati 21.3.2019. u hotelu Sheraton u Zagrebu. Predavači su prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović i doc.dr.sc. Ivana Paula Gortan-Carlin.

Na radionici polaznici će se upoznati s osnovama jednog od najznačajnijih područja suvremenog menadžmenta u turizmu – turističkih „evenata“ ili događaja u turizmu, koje su najvažnije karakteristike i specifičnosti područja i procesa upravljanja eventima u turizmu i to kroz sve faze kreiranja i realizacije eventa, a posebno će se obrađivati tipologija evenata s obzirom na njihove najvažnije pojavne oblike:  glazbeni eventi, gourmet eventi, kulturno-umjetnički eventi, fantasy eventi i drugi. Specifičnost ove radionice je u njenoj potpunoj interaktivnosti: vođeni dvjema voditeljicama polaznici će, formirani u male kreativne grupe, samostalno kreirati, planirati, organizirati i testirati konkretan event.

Više informacija o seminaru i prijavama možete pronaći na web stranici Mape znanja.

Podijeli

Odgovori

Top