Odnosi s klijentima u prodaji i upravljanje reklamacijama s teškim klijentima

Zakon o zaštiti potrošača

U svim djelatnostima susrećemo se s različitim očekivanjima i zahtjevima klijenata, kupca, korisnika. Motivi reklamacija i pritužbi su različiti, vezani uz kvalitetu, percipiranu vrijednost proizvoda ili usluge i slično, a neke pritužbe su opravdane dok neke i nisu. Bez obzira da li je klijent u pravu ili ne, osim što je važno odgovoriti na svaku reklamaciju važno je i znati kako odgovoriti, budući da korisničko iskustvo postaje jedna od najbitnijh čimbenika za uspjeh tvrtke ili organizacije.

Ključan faktor u tome je prilagodba komunikacije različitim tipovima klijenta kako bi postigli maksimalan učinak i pri tome izbjegli konflikt.

Uz to, jedan od najvećih izazova je kako se nositi sa „teškim“ klijentima. Često napade doživljavamo osobno što pak vodi do konflikata. To su situacije u kojima je upravo način komunikacije ključan za rješavanje problema i nastavak suradnje.

Mapa znanja organizira seminar na temu „Odnosi s klijentima u prodaji i upravljanje reklamacijama s teškim klijentima“ 20.3.2019. u hotelu Sheraton, Zagreb. Predavačica je Snježana Kupres, NPL i prodajna trenerica.

Ovaj seminar je namijenjen osobama odgovornim za upravljanje reklamacijama, ali i svima onima koji su na „prvoj liniji“ te kojima će klijenti direktno uputiti reklamaciju i izraziti svoje nezadovoljstvo. Svakako se preporučuje svima onima koji žele steći sigurnost u stresnim situacijama kako bi njima ovladali i znali zauzeti stav, a da pritom ostanu profesionalni i ljubazni.

Više informacija o seminaru i prijavama možete pronaći na web stranici Mape znanja.

Podijeli

Odgovori

Top