Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Odnosi s klijentima u prodaji i upravljanje reklamacijama s teškim klijentima

Ključan faktor u tome je prilagodba komunikacije različitim tipovima klijenta kako bi postigli maksimalan učinak i pri tome izbjegli konflikt.

Zakon o zaštiti potrošača
pixabay.com

U svim djelatnostima susrećemo se s različitim očekivanjima i zahtjevima klijenata, kupca, korisnika. Motivi reklamacija i pritužbi su različiti, vezani uz kvalitetu, percipiranu vrijednost proizvoda ili usluge i slično, a neke pritužbe su opravdane dok neke i nisu. Bez obzira da li je klijent u pravu ili ne, osim što je važno odgovoriti na svaku reklamaciju važno je i znati kako odgovoriti, budući da korisničko iskustvo postaje jedna od najbitnijh čimbenika za uspjeh tvrtke ili organizacije.

Ključan faktor u tome je prilagodba komunikacije različitim tipovima klijenta kako bi postigli maksimalan učinak i pri tome izbjegli konflikt.

Uz to, jedan od najvećih izazova je kako se nositi sa „teškim“ klijentima. Često napade doživljavamo osobno što pak vodi do konflikata. To su situacije u kojima je upravo način komunikacije ključan za rješavanje problema i nastavak suradnje.

Mapa znanja organizira seminar na temu „Odnosi s klijentima u prodaji i upravljanje reklamacijama s teškim klijentima“ 20.3.2019. u hotelu Sheraton, Zagreb. Predavačica je Snježana Kupres, NPL i prodajna trenerica.

Ovaj seminar je namijenjen osobama odgovornim za upravljanje reklamacijama, ali i svima onima koji su na „prvoj liniji“ te kojima će klijenti direktno uputiti reklamaciju i izraziti svoje nezadovoljstvo. Svakako se preporučuje svima onima koji žele steći sigurnost u stresnim situacijama kako bi njima ovladali i znali zauzeti stav, a da pritom ostanu profesionalni i ljubazni.

Više informacija o seminaru i prijavama možete pronaći na web stranici Mape znanja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.