Prednost je tog načina prodaje što marža trgovine i trošak bilo distributera bilo vlastite prodajne organizacije ostaju, te se mogu prenijeti na krajnjeg korisnika ili se može povećati kvaliteta proizvoda.
Fokus na mali broj potrošača
S druge strane, nedostatak je mnogo sporija tržišna penetracija. Takvom organizacijom prodaje niste stalno dostupni potrošaču, a i mnogo sporije dopirete do njega. Prodaje se tako da se organiziraju prezentacije za određenu, obično manju grupu ljudi.
Često se prezentacije organiziraju između ljudi koji se međusobno poznaju i u nekim privatnim prostorima (primjerice stanovima). U takvom ozračju prezentacija se obično pretvori u druženje, što stvara i određenu ugodu kupnje.
Usmena predaja
Često je jedini marketing kod tako organizirane prodaje „word of mouth“ odnosno usmena predaja. Ljudi koji su nazočili prezentaciji o tome govore svom krugu poznanika i prijatelja ili čak pomažu akviziteru u organizaciji nove prezentacije. U tako organiziranom sustavu prodaje jako je važno da je proizvod kvalitetan, te da zadobije povjerenje potrošača.
Samo zadovoljan potrošač može širiti pozitivno mišljenje i davati preporuku proizvodu. Najpoznatiji su primjeri tako organizirane prodaje posuđe Zepter i kozmetika Avon. Još jedna bitna stavka kod tako organizirane prodaje jest što su akviziteri plaćeni u postotku od prodaje pa ne postoji fiksni trošak prodajne organizacije. Najuspješniji akviziteri promoviraju se u voditelje grupe ili regije i dodatno se stimuliraju, ali cijela je prodajna organizacija prilično plitka. Vrlo često taj posao rade ljudi uz neki redovni posao.