Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Dovoljno je sedam sekundi da ostavite dobar dojam

Na treningu koji su osmislile Elena Cvjetković, Nives Borko i Martina Vrdoljak Ranilović uči se o razumijevanju pravila i običaja, o neverbalnoj komunikaciji, prikladnom odijevanju. Dovoljan je jedan pogled, stisak ruke i mali osmijeh i gotovo je! U samo sedam sekundi ostavili ste dojam na osobu koju upoznajete. Dobar ili loš, to ovisi o kvalitetnom stisku ruke (ni prečvrstom ni prelaganom), jasnom govoru, pomno odabranoj odjeći…Puno je muke i truda u pozadini dobrog dojma.

Na treningu koji su osmislile Elena Cvjetković, Nives Borko i Martina Vrdoljak Ranilović uči se o razumijevanju pravila i običaja, o neverbalnoj komunikaciji, prikladnom odijevanju. Dovoljan je jedan pogled, stisak ruke i mali osmijeh i gotovo je! U samo sedam sekundi ostavili ste dojam na osobu koju upoznajete. Dobar ili loš, to ovisi o kvalitetnom stisku ruke (ni prečvrstom ni prelaganom), jasnom govoru, pomno odabranoj odjeći...Puno je muke i truda u pozadini dobrog dojma.

Kreiranje prvog dojma

To najbolje znaju Elena Cvjetković iz coaching-tvrtke Misliona te Nives Borko i Martina Vrdoljak Ranilović iz prve concierge i lifestyle-management tvrtke „Minuta-dvije“, koje su osmislile program Prvih sedam je najvažnije, iz kojeg tvrtke, ali i pojedinci, mogu puno naučiti o kreiranju dobrog prvog dojma.

– Svjetska istraživanja pokazuju da se najkasnije do sedme sekunde stvara dojam o osobi koju se upoznaje. To je poput fotoaparata, klik i gotovo. U programu osvještavamo važnost prvog dojma – ističe Elene Cvjetković.

Na treninzima se uči o značenju prvih sedam sekundi, utjecaju neverbalne komunikacije, razumijevanju pravila i običaja i još mnogo toga. Organizira se za pojedince i za tvrtke, a cijena je od 2460 kuna. Dio programa, za koji je zadužena modna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović, jest i kako se prikladno i uspješno odjenuti.

Hrvati su neprilagodljivi

– Ono što nije vaš stil odskače od vaše osobnosti. Zato želimo osvijestiti koliko je važan pomno osmišljen izbor odjeće. Važno je imati šest kvalitetnih bazičnih komada odjeće koji se mogu kombinirati s povoljnijim komadima – ističe Nives Borko.

Kakvi su Hrvati općenito kada je riječ o osobnom predstavljanju? Teško je reći, ali prostora za rad ima.

– Koliko ja vidim, ne znamo se prilagoditi situaciji. Mi jesmo modno osviještena nacija, što nije nužno plus kada predstavljamo sebe ili tvrtku – ističe Elena, a Nives napominje kako treba izbjegavati uniformiranost i u odijevanje uklopiti dašak osobnosti.

Izvoli, molim, hvala, oprosti…

Na sreću, nakon prvog dojma, kakav god on bio, nije sve „zacementirano“ i može se popraviti.

– Prvi dojam može se popraviti, ali samo ako ste se osvijestili gdje ste pogriješili – zaključuju sugovornice.

Kako bi prvi susreti s nepoznatima prošli što ugodnije, važno je nikako ne zaboraviti osmijeh kojim sve započinje, kulturno govorenje, ali i korištenje čarobnih riječi – poput izvoli, molim, hvala i oprosti.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.