Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Evo na što ljudi na društvenim mrežama najbolje reagiraju

Jedan od razloga zbog kojih je vizualno postalo bitnije od tekstualnog su i nove tehnologije – kako se ljudi na društvene mreže spajaju sve češće pametnim telefonima, otkrivaju kako je mnogo lakše jednostavno poslikati nešto nego se zamarati tipkanjem statusa na maloj tipkovnici.

Jedan od razloga zbog kojih je vizualno postalo bitnije od tekstualnog su i nove tehnologije – kako se ljudi na društvene mreže spajaju sve češće pametnim telefonima, otkrivaju kako je mnogo lakše jednostavno poslikati nešto nego se zamarati tipkanjem statusa na maloj tipkovnici.

Jeste li primijetili da se u posljednje vrijeme pisana riječ sve češće zamjenjuje slikom? Počevši od novina koje u člancima događaje dočaravaju infografikama, preko Facebook fan stranica mnogih brendova načičkanih fotografijama proizvoda koje vam pokušavaju prodati, pa sve do popularnog Pinteresta temeljenog isključivo na dijeljenju vizualnog materijala, sve se češće primjenjuje pravilo „pokazati, a ne opisivati“. Na pitanja vrijedi li slika uistinu tisuću riječi i zašto je fotografije, crteže i grafove dobro upotrebljavati u komunikaciji s klijentima pokušao je odgovoriti članak objavljen na stranici Fastcompany.com.

U članku dr. William J. Ward, predavač društvenih medija na Sveučilištu u Sirakuzi, tvrdi da je razvoj novih oblika komunikacija kao što su mikroblogovi i društvene mreže reducirao komunikaciju riječima na minimum: „Kad smo svi počeli pisati statuse na Facebooku, skratile su nam se izjave. Mikroblogovi kao što je Twitter reducirali su prostor za dijeljenje informacija na 140 znakova. U posljednje vrijeme s Pinterestom čak u potpunosti preskačemo riječi i orijentiramo se na vizualnu komunikaciju.“

Jedna je studija pokazala da ljudi na društvenim mrežama najbolje reagiraju na – sliku. 44 posto ispitanika odgovorio je da se lakše zainteresira oko nekog brenda ako brend stavlja fotografije na društvene mreže. Slike su postale osnovni način razdjeljivanja i razumijevanja ogromne količine informacija kojima smo svakodnevno izloženi. U suvremenom svijetu u kojem je potrošač svakodnevno izložen pokušajima mnogih kompanija i brandova da što bolje prodaju svoj proizvod, slika prolazi jer je kratka informacija, „foršpan“ samog proizvoda, uvid u ono što vas čeka ako ga kupite. Korisnici društvenih mreža zbog ubrzanog tempa života sve manje čitaju što se piše, a sve više gledaju vizualne sadržaje uz sam tekst. Kako su korisnici nastankom društvenih mreža napokon dobili platformu za iskazivanje vlastitih osjećaja prema nekom proizvodu, tako su posljedično i istraživanja pokazala kako najbolje reagiraju na – vizualni prikaz.

Popularnost Pinteresta, kao i Facebookova odluka da plati milijardu dolara za Instagram, potvrda su da ovaj fenomen prestaje biti trendom i polako se pretvara u pravilo. Ako želite dobar odaziv na fan pageu koji vodite, za blog koji pišete, za internetsku stranicu koju uređujete, upamtite – više slika, fotografija i infografika zajamčit će vam i veći korisnički odaziv.

Manjgura.hr


Napisao

Pročitajte još:

Ekonomija

Bilo da želite uvesti neke promjene u svoju firmu ili tek razmišljate o njenu osnivanju, kao prvo morate imati konkretnu viziju.

Financije

Postoji dobar način zaštite imovine u doba recesije pomoću kojeg se svatko može pripremiti na vrijeme te od recesije možda i zaraditi, tvrdi Josip...

Lifestyle

Koncentracija je, najjednostavnije rečeno, sposobnost osobe da usredotoči misli u jednom smjeru na duže vrijeme, bez da je ometaju ostali signali iz okoline. Nemogućnost...

Komunikacija

Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.