Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Prijavili ste se na Instagram i ostali šokirani? Niste jedini – stiglo je novo ažuriranje

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format. Iako se ova promjena testira od kolovoza, malo tko je očekivao njezinu službenu implementaciju koja značajno mijenja dosadašnji način funkcioniranja platforme. Očekuje se da će izazvati lančanu reakciju prilagodbe među korisnicima.

Nova vizualna estetika

Jedan od ključnih komentara Adama Mosserija, šefa Instagrama, za portal Social Media Today u vezi s ovim ažuriranjem glasi: „Počeli smo s visokim gridom (feedom) jer većina fotografija i videa koje korisnici dijele na Instagramu ima vertikalnu orijentaciju, a pravokutni format bolje prikazuje takav sadržaj. Svjesni smo da su mnogi od vas uložili puno truda u prilagodbu svojih gridova i da je ova promjena stvorila određenu zbrku. Zbog toga radimo na poboljšanju mogućnosti prilagodbe tih sličica (naslovnica fotografija) kako biste lakše postigli izgled koji želite.”

Uz ovu promjenu, trenutno je implementirano privremeno rješenje za prilagodbu izgleda sličica na profilu, koje će biti dodatno usavršavano u nadolazećim ažuriranjima. Naime, kada kliknete na opciju za uređivanje objave, sada ćete imati mogućnost odabrati opciju uredi prikaz. Također, opisi profila sada su poravnati ulijevo, što donosi novu vizualnu estetiku. Sve ovo jasno pokazuje Instagramov cilj da pojednostavi platformu, poveća prilagodljivost i dodatno promovira vertikalni sadržaj, nastojeći ostati konkurentan TikToku.

Izvor: Privatna arhiva

Highlights, još jedan ključan segment vašeg profila, bit će premješteni unutar grida i dobit će zasebnu karticu. Instagram također najavljuje mogućnost retroaktivnog slaganja objava na profilu: „Istaknuti dijelovi su izvrstan način za prikazivanje vaših omiljenih priča, no vizualno mogu stvoriti kompliciran izgled i pomaknuti grid prema dolje. Kako bismo omogućili kreatorima veću kontrolu nad sadržajem, razvijamo alat koji će vam omogućiti da cijeli feed reorganizirate prema vlastitim željama.” Mogućnost potpune reorganizacije feeda korisnicima bi trebala omogućiti veću kreativnu slobodu i personalizaciju profila. Međutim, točna implementacija i reakcija korisnika na ove promjene tek će se vidjeti.

Još jedna promjena koju Instagram najavljuje je uvođenje testnih Reelsa, koji bi funkcionirali kao organski oglasi. Ovi Reelsi ne bi se prikazivali vašim postojećim pratiteljima, već korisnicima za koje Meta smatra da su vaša ciljana skupina. Na taj način, prije samog objavljivanja mogli biste dobiti povratne informacije o sadržaju, a istovremeno iskoristiti ovu opciju kao mogućnost promocije. Iako datum uvođenja ove značajke još nije poznat, niti je potvrđeno hoće li ona sigurno biti uvedena, čini se kao korak prema daljnjoj optimizaciji dosega sadržaja.

Prije mjesec dana Instagram je uveo još jednu značajnu promjenu – počeo je naplaćivati postotak od oglasa koji se kreiraju putem App Storea. To znači da će korisnici koji postavljaju oglase putem aplikacije na Apple uređajima morati plaćati dodatnu proviziju. Kako biste izbjegli nepotrebne troškove, preporučuje se oglase postavljati putem web-preglednika, gdje ova dodatna naknada nije prisutna. Kako se pravila igre mijenjaju, valja spomenuti da Meta ne dopušta promoviranje videozapisa koji su dulji od 90 sekundi.

Na prvi pogled frustrirajuće i nepotrebne promjene

Moguće je da ćete tijekom ovog razdoblja primijetiti kako određene stare značajke ne funkcioniraju. Nažalost, to će se događati dok se algoritam u potpunosti ne promijeni. Jedna od značajki koja bi mogla biti pogođena je povezivanje objava s Instagrama na Facebook te zakazivanje sadržaja. Drugog rješenja nema osim da budemo strpljivi i korak po korak rješavamo probleme koji nastaju te se prilagođavamo novom načinu funkcioniranja ove društvene mreže.

Vjerujem da vam se ovo na prvi pogled čini frustrirajućim i nepotrebnim – u tom pogledu se s vama mogu složiti. No, nažalost, tako funkcioniraju društvene mreže. Oni koji se prilagode, na njima će opstati i uspjeti. Ovim člankom želimo vam olakšati tu prilagodbu.

Iako su vizualne promjene na Instagramu trenutno u središtu pozornosti, važno je ne zaboraviti na snagu ključnih riječi i hashtagova u opisima. Algoritmi i dalje favoriziraju sadržaj koji koristi relevantne ključne riječi, što povećava vidljivost vaših objava. Hashtagovi ostaju ključan alat za dosezanje šire publike i privlačenje novih pratitelja, stoga ih redovito uključujte u svoje objave. Također, u nadolazećem razdoblju redovito provjeravajte postoje li nova ažuriranja za Instagram aplikaciju. Sretno u kreiranju sadržaja s novim značajkama!


Napisao

Tea Bašić je komunikologinja koja je završila propedeutiku psihoterapije i uvodnu edukaciju iz transakcijske analize, psihoterapijskog pravca, a trenutno pohađa napredni studij psihoterapije – TA202. Živi u Svetoj Nedelji s obitelji i nevjerojatno razmaženim biglom. Kada nije za računalom, istražujući ili pišući, pronaći ćete je na planinarskoj stazi ili sklupčanu uz knjigu. Voli putovati, a ljubav prema povijesti pripisuje djetinjstvu koje je provela s djedom, gledajući TV kalendar. Na društvenim mrežama (@teabasicc) nastoji inspirirati i potaknuti druge na čitanje, dijeleći knjiške preporuke i svoja iskustva iz edukacija u psihoterapiji.  

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Lifestyle

Kako biti samopouzdaniji? “Isprogramirajte” svoj mozak na ovih 7 znanstveno provjerenih načina.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.