FlixBus: od travnja nove destinacije

Otvaranjem linija, većom frekventnošću te povezivanjem novih destinacija, FlixBus, kao najveća europska mreža autobusnih linija najavljuje još jednu uspješnu sezonu u Hrvatskoj. Stalnim ulaganjem u razvoj te kontinuiranim globalnim rastom FlixBus je ostvario prisutnost u 27 europskih zemalja, povezavši više od 1.700 destinacija s preko 250.000 dnevnih veza. Time je i Hrvatska kao dio FlixBus zelene mreže postala dostupna sve većem broju putnika. Hrvatska je po ulasku u lipnju 2016. godine bila tek 19. europska zemlja u mreži, a do sada je prevezeno više od 1.200.000 putnika u regiji.

„Boljom povezanošću FlixBus je omogućio putnicima iz Hrvatske, ali i svima onima koje Hrvatska zanima kao jedna od najatraktivnijih turističkih destinacija u Europi, priliku da putuju po vrlo povoljnim cijenama uz visoku kvalitetu usluge. Fokus nam je na daljnjem umrežavanju hrvatskih gradova s novim destinacijama diljem Europe, ali i unutar Hrvatske međusobno.“ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju.

Osim novih destinacija i bolje povezanosti, očekuje se i rast broja putnika u dolasku.

˝Prošle smo sezone utrostručili broj putnika, te jednaki trend očekujemo i ove godine. Činjenica koja nam daje potvrdu za rast jest i broj putnika u našoj regiji koji se popeo na više od 1.200.000 od početka poslovanja.˝ – dodao je Dean.

Rast dostupnih destinacija u Hrvatskoj povezanih s Europom

U Hrvatskoj je trenutno međunarodnim linijama povezano gotovo 120 destinacija s 10 europskih država direktno, a travanj donosi nova direktna povezivanja hrvatskih gradova s novim destinacijama u Europi. Zagreb se po prvi puta direktno povezuje s talijanskom Sienom, a od novih destinacija ili destinacija s većom frekvencijom polazaka izdvajamo Krakov, Prag, Beč, Budimpštu, Bratislavu, Berlin, Nirnberg, Freiburg, Frankfurt, Stuttgart, München itd. Sve veze i dostupne destinacije mogu se provjeriti na www.flixbus.hr.

Budućnost mobilnosti: FlixMobility grupa najavila novi brend te se širi na novi kontinent

FlixMobility je nedavno najavio širenje poslovanja na željeznice te predstavio FlixTrain brend nudeći tako dodatnu alternativu osobnim vozilima i bolju povezanost. Prve 3 destinacije koje trenutno povezuju Njemačku nadopunit će se novima te će do kraja godine biti umreženo 28 destinacija dostupnih željeznicom.

Osim širenja poslovanja na željeznice, FlixBus širi poslovanje i u SAD. Ured u Los Angelesu otvoren je krajem 2017. godine te tim ljudi u američkom uredu radi na skorom početku prvih linija koje će povezivati Zapadnu obalu Amerike. Prve se linije očekuju početkom ljetne sezone 2018.

Novost FlixMobilitya jest i prvi električni FlixBus na duge relacije, čije su testne vožnje počele početkom travnja u Francuskoj, povezujući Pariz i Amiens.

˝U posljednjih pet godina, FlixBus je iz temelja promijenio način na koji se putuje diljem Europe. Zajedno s FlixTrainom i lansiranjem novih linija u Americi, želimo omogućiti još većem broju putnika održivo i udobno putovanje u sljedećih pet godina.˝ – izjavio je André Schwämmlein, CEO & Co-founder FlixBus.

Podijeli

Odgovori

Top