Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

U prvom tromjesečju FlixBus najavio povratak svih putnika iz rekordne 2019. godine

Pozitivan trend u prijevozu putnika posljedica je oporavka tržišta, popuštanja mjera te snažnog rasta potražnje za putovanjima unutar Hrvatske, ali i prema europskim državama.

FlixBus, vodeći međunarodni autobusni prijevoznik putnika u Hrvatskoj u prvom tromjesečju vratio sve putnike iz posljednje rekordne 2019. godine, odnosno iz vremena prije početka pandemije. Zahvaljujući praćenju kretanja putnika, očuvanju postojećih linija i otvaranjem novih, do kraja ovog prvog godišnjeg kvartala FlixBus će u Hrvatskoj premašiti broj putnika za 20% u odnosu na isto razdoblje 2019. godine.

„Unatoč svim izazovima s kojima se nosimo posljednje dvije godine globalno, ali i kao autobusna industrija na neuređenom tržištu, za razliku od već uređenog željezničkog i pomorskog prijevoza putnika, FlixBus nastoji ostati prisutan svo ovo vrijeme zahvaljujući stalnim naporima naših timova u provođenju analiza, praćenju te procjenama budućih kretanja putnika i potražnje na tržištu“, izjavio je Ante Grbeša, direktor za FlixBus CEE South regiju.

Osim što se znatno povećala potražnja za putovanjima, povećao se i broj dana unaprijed kupljenih karata tzv. early booking. S obzirom da je FlixBus već otvorio prodaju karata za sve destinacije za cijelo razdoblje do kraja ljetne sezone, svojim je putnicima omogućio rano i pravovremeno planiranje putovanja te osigurao najbolji omjer cijene i kvalitete.

„Stanovništvo i dalje ima potrebu kretati se, ima pravo na alternativni prijevoz koji je unatoč stalnom porastu cijene goriva još uvijek jeftiniji način prijevoza te pravo na dobru povezanost unutar Hrvatske, ali i s ostatkom Europe. Putnici ponovno planiraju putovanja te su spremni kupovati i karte unaprijed“, dodao je Grbeša.

Pozitivan trend u prijevozu putnika posljedica je oporavka tržišta, popuštanja mjera te snažnog rasta potražnje za putovanjima unutar Hrvatske, ali i prema europskim državama.

„Unatoč tome što zahvaljujući svom fleksibilnom poslovnom modelu i našim hrvatskim autobusnim partnerima uspijevamo razvijati svoje poslovanje te nuditi alternativan prijevoz, ipak nedostaci zatvorenog tržišta dolaze i dalje do izražaja. Trenutno ograničeno i zatvoreno tržište ne omogućuje otvaranje novih autobusnih linja, postojeći kapaciteti ostaju neiskorišteni na određenim međunarodnim linijama zbog neodobravanja tzv. kabotaža, a Javna usluga koja je u skladu s EU regulativom ne postoji. Kad tome dodamo kontinuirani rast cijena goriva, jasno se koči daljnji razvoj autobusne industrije, a građanima ograničava dostupna i povoljna usluga alternativnog prijevoza. Daljnje intervencije Ministarstva prometa i Vlade RH u tom smislu su nužne“, zaključio je Grbeša.


Ekonomija

Za logističke tvrtke ključni su održivost i inovativnost kako bi ostale otporne i konkurentne na takve promjene.

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Financije

Nova godina, novi uvjeti za odlazak u mirovinu  – zvuči kao loš novogodišnji dar, zar ne?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.