Izvrsna povezanost, visoka frekventnost polazaka tijekom dana, pristupačne cijene te uključenje novih destinacija u FlixBus mrežu rezultirale su porastom broja putnika u Hrvatskoj za 75% u odnosu na ljetne mjesece prošle godine.
Najposjećenije destinacije u Hrvatskoj i ovog su ljeta bili gradovi Zagreb, Split i Zadar dok im se ove godine pridružio i Dubrovnik.
„Zahvaljujući snažnoj globalnoj ekspanziji te boljem povezivanju hrvatskih gradova sa sve većim brojem europskih država Hrvatska postaje lakše dostupna što utječe i na veći priljev putnika i turista. Isto tako, širenjem mreže domaćih linija pojednostavnili smo putnicima planiranje putovanja omogućivši im veći izbor dostupnih destinacija.„ – izjavila je Petra Trojko, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE South regiju.
Prvi val novih linija krenuo je početkom 2019. povezivanjem destinacija unutar Hrvatske te s novim destinacijama u Bosni i Hercegovini. FlixBus mreži se pridružio i Dubrovnik direktnim povezivanjem sa Zagrebom i Splitom. Drugim valom nastavljeno je širenje kojim se povećala frekventnost polazaka ne samo iz Zagreba već i Splita koji se po prvi puta direktno povezuje s Budimpeštom, Bečom i Parizom. U sezoni povećan je i broj polazaka između Zagreba i Splita dok se Rijeka direktno povezala sa Zadrom te Berlinom i Pragom.
Isto tako, nedavnim ulaskom Srbije u FlixBus mrežu, Zagreb i Split te Pula, Rovinj, Rijeka, Zadar i Šibenik povezuju se i s Beogradom.
Upravo zahvaljujući snažnom rastu i razvoju FlixBus mreže, nakon Zagreba, kao najvećeg čvorišta linija FlixBusa u Hrvatskoj, povezanog direktno s više od 250 destinacija diljem Hrvatske i Europe, Split je postao drugi najveći hub s više od 40 dnevnih polazaka tijekom ljetne sezone.
U Hrvatskoj je trenutno zelenom mrežom povezano gotovo 130 gradova, a iz Hrvatske je moguće direktno putovati u 12 država: Italiju, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Austriju, Njemačku, Švicarsku, Francusku, Češku, Slovačku, Mađarsku i Poljsku.