Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

FlixBus završava godinu s više od 160.000 putnika i uspješnih prvih 6 mjeseci

Najbrže rastući start-up slavi uspješnih prvih 6 mjeseci poslovanja u Hrvatskoj te ujedno i kraj godine. Samo u Hrvatskoj broj preveženih putnika popeo se preko 160.000 te povezuje međusobno 100injak destinacija u 7 država. Dani 22. i 23. prosinca bilježe se kao rekordni dani u blagdanskom mjesecu s trostrukim porastom broja putnika u odnosu na ostatak prosinca, što je zahtijevalo angažiranje dodatnih kapaciteta. S autobusnim partnerima FlixBus je otvorio 20 međunarodnih linija kroz Hrvatsku, a u 2017. slijedi širenje i na susjedne zemlje te novi autobusni partneri kao i inovacije poput FlixUniversity – e-learning platforma za vozače.

˝Iznimno smo zadovoljni razvojem poslovanja u posljednjih 6 mjeseci. Rastemo brzo, stoga je važno i na sve izazove regirati brzo i konkretno. Imamo vrlo kvalitetne autobusne partnere koji nas podržavaju i svakodnevno brinu o putnicima na cesti, a s našim pozadinskim planiranjem i razvojem mreže te upravljanjem kvalitetom, putnicima dajemo upravo ono što im treba na putovanju – jednostavnost kupovine karata, udobnost i sigurnost.˝– izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju. 

Globalno FlixBus  povezuje više od 1.000 destinacija u 20 zemalja, a godinu završava s 30 milijuna preveženih putnika što je za 50% više nego 2015. godine. Osim podružnica u Zagrebu, Milanu, Parizu, Münchenu i Berlinu, otvoren je novi ured i u Kopenhagenu.

Razvoj FlixBusa tijekom 2016. godine i planovi za sljedeću godinu

Počevši sa samo 4 međunarodne linije FlixBus je do kraja godine otvorio 20 međunarodnih linija čime je Europu učinio dostupnijom i putnicima iz Hrvatske po dinamičnim cijenama sličnima onim kod niskotarifnih zrakoplovnih kompanija. Osim vrlo uspješnih zagrebačkih i slavonskih linija, u mrežu su povezani i dalmatinski te istarski gradovi za koje se osobito tijekom ljetnih mjeseci tražila karta više. S nekim od najvećih metropola poput Budimpešte, Praga i Berlina, Hrvatska je povezana po prvi puta, svakodnevno. Frekvencije pojedinih linija kreću se i do 5x dnevno. Za hrvatsko se tržište u ovom periodu razvila i mobilna aplikacija na hrvatskom jeziku koja je omogućila jednostavnu kupovinu i informiranje putnika prije, za vrijeme i nakon putovanja, ali i mreža prodajnih partnera.

FlixBus tim u Zagrebu narastao je do 20 zaposlenih, a 5 autobusnih partnera, Vincek, Slavonija Bus, Brioni Pula, Knežević prijevoz i Samoborček zaslužni su za svakodnevu sigurnu vožnju FlixBus putnika.

U 2017. očekuju se novi partneri, a time i mnogobrojne nove međunarodne linije te povećanje frekvencije postojećih. FlixBus iskustvo širi se u proljeće i na susjedne države, Srbiju te Bosnu i Hercegovinu.

Inovacija u 2017. godini jest FlixUniversity, e-learning platforma za više od 5.000 vozača unutar lokalnih autobusnih partnera iz FlixBus grupacije. ˝Vozači su za nas najvažniji predstavnici kvalitete koju nudimo, a vrlo često i jedini ljudski kontakt između putnika i FlixBusa. Iz tog razloga investirati ćemo i u program digitalnog treninga vozača, kao dodatak timu iz upravljanja kvalitetom koji trenutno redovito održavaju treninge vozača.˝ – izjavio je André Schwämmlein, suosnivač FlixBusa.

FlixBus kao hi-tech pozadina tradicionalnog autobusnog prijevoza prepoznata od najvećih investitotra u tehnologiji

Konstantnim ulaganjem u tehnologiju i softver, FlixBus je osvojio i novog investitora. Uz dosadašnje najveće investitore, General Atlantics, Daimler i Holtzbrinck Ventures, strateško investiranje u FlixBus potvrdio je i Silver Lake, prepoznavši ga kao europskog vodećeg inovatora u tehnologiji putovanja. Silver Lake – globalni lider u tehnološkom investiranju iz Silicijske doline osnovan 1999. godine generira više od 100 biliona $, te upošljava više od 245.000 osoba na internacionalnoj razini, a do sada je investirao u mnoge uspješne kompanije poput Alibaba Group, Tesla, Dell i druge uspješne kompanije.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.