Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

FlixBus zelenoj mreži autobusnih linija diljem svijeta pridružuje se najstariji turski autobusni prijevoznik Kamil Koç

Nakon što je prije mjesec dana FlixBus, lider u prijevozu putnika autobusom diljem Europe, krenuo s prvim zelenim linijama iz Srbije, odnosno Beograda te najavio nove globalne investitore, u mrežu priključuje i Tursku.

Nakon što je prije mjesec dana FlixBus, lider u prijevozu putnika autobusom diljem Europe, krenuo s prvim zelenim linijama iz Srbije, odnosno Beograda te najavio nove globalne investitore, u mrežu priključuje i Tursku. FlixBus je tako postigao dogovor s Actera Grupom, odnosno s turskim najjačim i najpoznatijim autobusnim prijevoznikom Kamil Koç koji prometuje u 61 gradu diljem Turske te je samo u 2018. godini preveo više od 20 milijuna putnika. Ovaj najstariji i prvi autobusni prijevoznik u Turskoj tako će se akvizicijom te postepenom integracijom pridružiti FlixBus mreži autobusnih linija koja već sada povezuje više od 2000 destinacija u 28 europskih zemalja i u SAD-u. Konačan dogovor stupa na snagu nakon odobrenja nadležnih tijela te se finalizacija očekuje u narednim tjednima.

Tehnologija i start-up duh susreću se sa stoljećem tradicionalnog iskustva

˝S velikim zadovoljstvom pozdravljamo Kamil Koç u našu obitelj te početak nove ere autobusnog prijevoza u Turskoj. Naša je vizija ponuditi zelenu i pametnu mobilnost za sve i iznimno nam je drago što upravo zahvaljujući Kamil Koçu možemo širiti naš inovativni duh, pametnu uslugu te visoke standarde sigurnosti i kvalitete autobusnim putnicima u Turskoj te u konačnici ponuditi naše znanje i iskustvo na terenu.˝ – izjavio je Jochen Engert, CEO i jedan od osnivača FlixBusa, ˝Nakon procjene poslovanja raditi ćemo na širenju postojeće mreže linija i optimizaciji polazaka ovisno o potražnji. Koristiti ćemo sve raspoložive podatke i algoritmove kako bi poboljšali iskustvo putnika prilikom putovanja. S našom tehnološkom platformom i drugim inovacijama, putnici u Turskoj će profitirati od visokih standarda usluge te potpunije i pristupačnije usluge putovanja.˝ – zaključio je Engert.

Nedavno pristigla investicijska sredstva za daljnji razvoj proizvoda

FlixMobility grupa, globalna mobilna platforma FlixBusa i FlixTraina, nedavno je najavila nova ulaganja uz investicijske partnere TCV, Premira, BlacRock, Baillie Gifford, Luxor and Odyssey 44. U međuvremenu već postojeći investitor HV Holtzbrinck Ventures pridružio se s dodatnim investicijama, osiguravši tako i već postojeće lokalno iskustvo i znanje za daljnji razvoj poslovanja.

Nova investicijska sredstva koristiti će se za daljnju snažnu ekspanziju kao i za nove FlixMobility usluge. Najznačajnije investicije usmjerit će se na pozicioniranje FlixBusa na američkom tržištu, odnosno u SAD-u, ali i na nova otvaranja tržišta u Južnoj Americi te Aziji u 2020. godini. Što se tiče FlixTrain brenda, investicije će osigurati ekspanziju u Francuskoj i Švedskoj kada se liberalizira željeznički prijevoz u EU sljedeće godine, kao i jačanje FlixTrain brenda unutar Njemačke koji već sada ima nekoliko postojećih linija. Nadalje, od proljeća 2020. godine investirat će se u lansiranje novog brenda FlixCar, platformu za dijeljene vožnje koje će upotpuniti FlixBus i FlixTrain mrežu linija.

Od njemačkog start-upa do svjetski vodećeg igrača

Uvođenjem revolucionarnih promjena u prijevozu putnika autobusom na međunarodnim linijama od 2013. godine, FlixMobility je postao pristupačan i poželjan izbor putovanja za više od 45 milijuna putnika koji su koristili FlixBus i FlixTrain samo u 2018. godini, kroz 350.000 dnevnih veza u više od 2.000 destinacija. FlixMobility je neosporno lider na europskom tržištu koji je širenjem na američko tržište (SAD) zaokružio svoju uslugu na ukupno 29 zemalja.

FlixTrain je lansiran u 2018. godini u Njemačkoj, a u 2019. godini aplicirao za širenje željezničkog poslovanja u Švedskoj i Francuskoj kako bi se pripremio za širenje željezničke mreže u nadolazećoj liberalizaciji tržišta sljedeće godine.

Otprilike 1.300 zaposlenih upravlja FlixBusom i FlixTrainom u 19 ureda u 17 zemalja. Zapošljavanjem lokalnih stručnjaka unutar pojedinih FlixBus tržišta, kompanija je u mogućnosti neprekidno se prilagođavati tržištu, ali i potrebama i navikama putnika.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.