Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Grupacija Kofola u prvom je tromjesečju uspjela zadržati promet

Grupa je postigla ovaj izvrstan rezultat usprkos svim komplikacijama uzrokovanim mjerama protiv širenja Covida-19 u svim zemljama, koje su snažno utjecale na cijelu industriju pića.

Unatoč trenutnoj situaciji, Kofola je uspjela zadržati oba ključna pokazatelja na istoj razini kao i prošle godine – zabilježen je samo pad prihoda od 0,1%, a EBITDA je čak 0,6% veći. Grupa je postigla ovaj izvrstan rezultat usprkos svim komplikacijama uzrokovanim mjerama protiv širenja Covida-19 u svim zemljama, koje su snažno utjecale na cijelu industriju pića. Uprava grupacije tvrdi da je tvrtka dobro pripremljena za naredne mjesece, čak i u slučaju da se gospodarstvo probudi vrlo sporo.

Snažni rast na početku godine

„Rekao bih da su naši dobri rezultati u prvom kvartalu bili posljedica nekoliko čimbenika“, objašnjava Jannis Samaras, generalni direktor Grupacije Kofola i nastavlja: „Situacija na tržištu bila je povoljna za nas zbog snažnog rasta na početku godine. Međutim, ono što smo odradili u Kofoli prethodnih godina također nam je pomoglo. Kofola je oduvijek gradila posao na jakim lokalnim brandovima, odanim kupcima i predanim zaposlenicima. U proteklim smo godinama uložili mnogo resursa i energije u diverzifikaciju svojeg portfelja kako bismo lakše izdržali fluktuacije u pojedinim tržišnim segmentima. Štoviše, sve prethodne krize naučile su nas da pažljivo slušamo i brzo reagiramo na promjene u ponašanju kupaca.“

Adriatic regija snažno je rasla, kao i u prethodnim kvartalima, s povećanjem prihoda za 0,9%, nadoknadivši 0,8% niže prihode na tržištu Češke i Slovačke. Uspješni brendovi u ovom razdoblju su sirupi Jupí, energetski napici Semtex i cijeli Kofolin portfelj voda, posebno izvorska voda Rajec u Češkoj i Slovačkoj, te mineralne vode Radenska i Studenac u Adriatic regiji. Bio je to i dobar početak za brend mineralne vode Klaštorná Kalcia, koja je češkim kupcima predstavljena ove godine, nakon uspješne „probne vožnje“ u Slovačkoj. I posljednje, ali ne i najmanje bitno, ulaganje u mješavine biljnoga čaja isplatilo se grupaciji u slučaju brenda Leros, čija je prodaja ohrabrujuće narasla, posebno u ljekarnama.

Mineralne vode bilježe dvoznamenkasti rast

Mineralne vode Korunní i Ondrášovka, koje su dio portfelja Kofole od travnja 2020., imale su dobre rezultate i u prvom su kvartalu ove godine zabilježile dvoznamenkasti rast. Naš sljedeći cilj je iskoristiti potencijal ovih tradicionalnih mineralnih voda i posve ih integrirati u Grupaciju od drugog tromjesečja ove godine.

S druge strane, imamo i nešto loših vijesti iz HoReCa segmenta, u kojem je Kofola posljednjih godina imala vrlo jak položaj. S tim u vezi, trenutno je u pripremi paket za gastro objekte koji će ovom najugroženijem segmentu pomoći pružiti nov početak nakon relaksiranja vladinih mjera za suzbijanje pandemije. Kofola je također sudjelovala u kampanjama „Save the bar“ u Českoj i Slovačkoj te kampanji #zaskupaj u Sloveniji, a koje su imale za cilj pomoći partnerima iz HoReCa segmenta. Ograničenja povezana s koronavirusom imala su najveći utjecaj na brend UGO i mrežu od 79 Fresh & Salad barova, a velika većina njih bila je potpuno zatvorena više od dva mjeseca.

Kad je riječ o očekivanjima od budućnosti, Jannis Samaras kaže: „Pa, naravno da ne znamo što će nam donijeti sljedeći mjeseci, ali vjerujemo da se možemo dobro snaći jer smo dali sve od sebe da to i učinimo. Zahvaljujući novo usvojenim mjerama štednje, jakoj 2019. i početku ove godine, imamo i dovoljnu financijsku zaštitnu mrežu. To znači da smo spremni ne samo za kritični drugi kvartal, već i za moguće sporo buđenje gospodarstva. Ipak, vjerujemo da je najgore iza nas i da će narednih mjeseci svi lakše disati.“


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.