Rast neto dobiti unatoč teškoj godini
Drugi po veličini europski modni lanac priopćio je da mu je neto dobit u tri mjeseca do 28. veljače, prvom fiskalnom tromjesečju, porasla na 3,7 milijarde kruna (511 milijuna dolara), s 2,6 milijardi kruna u istom razdoblju godinu ranije.
Prihodi bez poreza na dodanu vrijednost porasli su sedam posto na 24,8 milijardi kruna (3,4 milijarde dolara). Pritom su prihodi u lokalnim valutama zabilježili rast za 13 posto, odnosno za dva posto ako se isključi utjecaj otvaranja novih trgovina.
– Proljetna kolekcija je dobro prihvaćena, – priopćio je H&M.
H&M povećao broj trgovina sa 1.748 na 1.992
S obzorom na nastavljenu slabost gospodarstva tijekom tromjesečja kompanija smatra da je prodaja zadovoljavajuća.
H&M imao je krajem veljače 1.992 trgovine u odnosu na 1.748 u odgovarajućem razdoblju prethodne godine.
Otvaranje novih trgovina tijekom tromjesečja u Južnoj Koreji i Izraelu pobudilo je veliko zanimanje a u drugom tromjesečju H&M planira otvoriti 73 nove trgovine, i to uglavnom u Velikoj Britaniji, Kini, Norveškoj, Danskoj i Njemačkoj.