Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Hotelski brend Lošinj Hotels&Villas predstavlja redizajn vizualnog identiteta

Lošinjski brend Lošinj Hotels&Villas ulazi u novu turističku sezonu s redizajniranim vizualnim identitetom kojemu je cilj naglasiti prelazak kategorizacije hotela i vila s 4* na 5+*.

Treba znati da je vizualni identitet jedna je od najbitnijih stvari kod marketinga i prezentacije prema potencijalnim kupcima proizvoda i usluga, ali i poslovnim partnerima. Krećemo od njegove ideje i filozofije te kreiramo vizualni identitet čvrsto se osljanjajući na njih.

Lošinjski brend Lošinj Hotels&Villas ulazi u novu turističku sezonu s redizajniranim vizualnim identitetom kojemu je cilj naglasiti prelazak kategorizacije hotela i vila s 4* na 5+*. Sukladno tome težilo se pronalasku novog vizualnog jezika primjerenijeg hotelskoj kući s portfeljem kojim se može pohvaliti Grupa Jadranka zajedno sa svojim hotelskim brendom Lošinj Hotels & Villas.

U odnosu na tipografiju dosadašnjeg logotipa, autori redizajniranog logotipa iz agencije Kuharić Matoš ističu kako nova serifna LH&V-ova tipografija svojim karakterom predstavlja luksuz, tradiciju i raskoš. Tako je tirkizno-bijela kombinacija zamijenjena morsko tamno plavom sa zlatnim akcentom, te kao takva priziva mistiku dubokog mora i filigransku preciznost ručno rađenog skupocjenog nakita.

Očekuje se puno više…

S obzirom da suvremeni turisti, pa tako i gosti hotela i vila LH&V-a, očekuju puno više od prekrasne prirode i kristalno čistog mora, umjesto prepoznatljivog motiva bora i tirkizne boje, sada se u znaku očituje kvadrat kao dio vizualnog identiteta sve poznatije turističke destinacije u svjetskim okvirima, uz neizostavan monogram LH&V-a. Kao neke od prednosti uvođenja monograma dizajneri iz agencije Kuharić Matoš ističu njegovu jednostavnu upotrebljivost u međunarodnoj komunikaciji te prepoznatljiv stil komunikacije kod high end brandova.

Znak & pritom je istaknut drugačijom i sofisticiranijom tipografijom, ujedno zaokružujući ime, baš kao što i sam brend LH&V-a zaokružuje hotele, vile, restorane te destinaciju u cjelini. Osim toga, zbog svoje prisutnosti u samom imenu brenda pokazuje i razliku u promjeni pristupa gostima sukladno povećanju kategorizacije hotela i vila, a koja se, između ostalog, očituje i u vrhunskoj razini usluge, proširenju jedinstvene ponude te novim investicijama, poput zračne luke te golf terena koje će dodatno potvrditi da Lošinj prirodno pripada na kartu nekih od najpoželjnijih otočkih destinacija na Mediteranu.

Također, novim vizualno-komunikacijskim konceptom koji zaokružuje identitet LH&V-a šalje se jedinstvena poruka. Svim dosadašnjim, kao i potencijalnim budućim turistima otoka Lošinja, boravak u hotelima i vilama LH&V-a tako predstavlja neponovljivo iskustvo koje, uz kvalitetan odmor, nudi sveobuhvatnu uslugu koja u gostima stvara osjećaj zbog kojega će se uvijek iznova vraćati na otok.

Podsjetimo, LH&V hotelski je brend tvrtke Jadranka hoteli, pod kojim djeluje šest hotela i restorana te vile i apartmani kapaciteta više od 3.500 gostiju, smješteni na najatraktivnijim lokacijama otoka Lošinja. Gostima su tako na raspolaganju hoteli 5* u uvali Čikat – hotel Bellevue, vila Hortensia, Boutique Hotel Alhambra te vila Augusta te hoteli s ponudom na razini 4* – Vitality Hotel Punta, Wellness Hotel Aurora i Family Hotel Vespera, koji usko specijaliziranom ponudom odgovaraju različitim zahtjevima gostiju.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.