Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Hrvati najmanje vjeruju Vladi i pravnom sustavu

Nagradu Trusted Brands, koju je u Hrvatskoj ove godine šesti puta organizirao časopis Readers Digest, u kategoriji 35 proizvoda i usluga dobilo je 18 domaćih i 13 stranih brandova.

Nagradu Trusted Brands, koju je u Hrvatskoj ove godine šesti puta organizirao časopis Readers Digest, u kategoriji 35 proizvoda i usluga dobilo je 18 domaćih i 13 stranih brandova.

Istraživanjem koje je časopis Readers Digest u suradnji s britanskom agencijom Wyman Dillon  u rujnu i listopadu proveo u Hrvatskoj bilo je obuhvaćeno nasumično izabranih 8700 pretplatnika časopisa u našoj zemlji,  a u Europi u istraživanju je sudjelovalo 27 469  ispitanika u 15 zemalja.

Prema rezultatima istraživanja, Europljani najviše vjeruju markama koje su pobjedile u više od 10 zemalja: Nivea (kozmetika za njegu kože), Nokia (mobilni telefon), Visa (kreditna kartica) i Canon (kamera i fotoaparat). Nivea je u kategoriji kozmetika za njegu kože pobjedila u svih 15 zemalja.

Primjerice, u kategorijama od mliječnih proizvoda i osiguravateljskih poduzeća do kava, čokolada i voda ili piva pobjednici su Dukat, Croatia osiguranje, Franck, Kraš, Kutjevo, Cedevita, Zvijezda u kategoriji maslinovo ulje, Jana u kategoriji voda, Pliva u kategoriji sredstava protiv prehlade, a Belupov Neofen u kategoriji sredstava za ublažavanje bolova (potpun popis pobjedničkih brandova nalazi se u privitku).

Među pobjedničkim brandovima neki su pobjednici istraživanja već šesti put: čak 8 domaćih brandova kao što su  Dukat, Franck, Konzum, Ina, Croatia osiguranje, Generalturist, Kraš, Cedevita i 10 stranih brandova: Nivea, Opel, Gorenje, Hewlett Packard, Nokia, Tcom, Sony, American Express, Ariel i Lesnina.

Povjerenje u institucije

U svih 15 europskih zemalja u kojima je provedeno istraživanje  povjerenje u institucije je nisko. Dvije su institucije dosegnule više od 50% glasova potrošača – brak (66%) i televizija i radio (51%). U Hrvatskoj najviše povjerenja imamo u instituciju braka (74%), televiziju i radio (56%), slijedi internet (50%), institucije, poduzeća i civilne akcije koje vodu brigu o okolišu (51%), euro (38%), novine (38%) i Crkva (39%). Hrvati najmanje vjeruju Vladi (82% ispitanika ne vjeruje Vladi) i pravnom sustavu (70% ne vjeruju pravnom sustavu).

Povjerenje u Europsku uniju

U svih 15 zemalja koje su sudjelovale u istraživanju povjerenje u Europsku uniju je nisko (38%), među državama članicama je nešto više – 40%, u Sloveniji 58%, a u Hrvatskoj 39%. Najveće povjerenje u EU imaju Rumunji (64%), Slovenci i Mađari (58%) i Nijemci (55%). U zadnjih 12 mjeseci povjerenje u EU je poraslo među Fincima (30%) a najviše je opalo u Češkoj (-28%).

Povjerenje u odnos robnih marki prema okolišu

Unatoč naporima većine velikih europskih brandova da promoviraju odgovoran imidž prema okolišu, čak 75% Europljana još sumnja u takve tvrdnje. Ispitanici smatraju da su velike kompanije odgovorne za uništenje okoliša. Čak 80% ispitanika zabrinuto je za okoliš, a njih 75% smatra da velike kompanije ne brinu o okolišu. 92% njih vjeruju da velike kompanije trebaju snositi odgovornost prema okolišu, a 54% ne vjeruje kada reklamni  oglasi govore da su proizvodi pogodni za okoliš/prijateljski za okoliš. Ispitanici smatraju kako su robne marke koje brinu o okolišu preskupe. Ispitanici bi se odlučili na kupnju proizvoda koji je dobar za okoliš ali su skeptični prema istinitosti takvih tvrdnji.

Povjerenje u zanimanja

U Europi potrošači najviše vjeruju vatrogascima (93%), a hrvatski građani 86%. U Europi se najmanje vjeruje političarima (88%) i prodavačima vozila (80%). U Hrvatskoj se najmanje vjeruje političarima (88% ispitanika ne vjeruje), prodavačima putovanja (80% ispitanika im ne vjeruje) i sindikalnim vođama (73% ispitanika im ne vjeruje).


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.