Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Hrvati sve više i više opremaju svoje domove samo jednim klikom

Hrvatski kupci, a posebno žene, sve su više otvoreni prema online kupnji namještaja i predmeta za uređenje doma, stoga ne treba čuditi značajan rast popularnosti online trgovine Vivre.hr.

Hrvatski kupci, a posebno žene, sve su više otvoreni prema online kupnji namještaja i predmeta za uređenje doma, stoga ne treba čuditi značajan rast popularnosti online trgovine Vivre.hr. Riječ je o platformi koja na jednom mjestu objedinjuje namještaj, dekoracije i predmete za uređenje doma od proizvođača diljem svijeta. Vivre posluje na ukupno 9 tržišta srednje i istočne Europe, koja uz Hrvatsku uključuju i Rumunjsku, Bugarsku, Mađarsku, Slovačku, Sloveniju, Češku, Poljsku i Grčku te kupcima svakodnevno nudi više od 150.000 različitih proizvoda od preko 5.000 različitih brendova.

Mlade, moderne i trendi urbane žene, u dobi između 25 i 45 godina, koje cijene raznolikost ponude, predstavljaju najčešće klijente online trgovine Vivre u Hrvatskoj. Osim toga, 3 od 4 narudžbe u Hrvatskoj naprave žene, kojima je udobnost doma prioritet i zadovoljstvo.

„Dom je mjesto u kojem se svaka osoba treba osjećati ugodno i zadovoljno pa smo zato sretni što već pet godina hrvatskim kupcima svakodnevno isporučujemo ljepotu i udobnost, čineći to brzo i za njih jednostavno. Kako nam je hrvatsko tržište jako bitno, smatram izuzetno značajnim početak suradnje s agencijom Media Val, kao vodećim komunikacijskim stručnjacima u Hrvatskoj, koji će nam pomoći da komunikacija s našim kupcima odsad bude još kvalitetnija“, izjavio je Iulian Veghes, potpredsjednik Odjela marketinga Vivrea.

Vivre je od svog pokretanja prije sedam godina uspješno dostavio više od 3 milijuna narudžbi kupaca. Naručeni proizvodi su u tom razdoblju prevalili ukupno 2,1 milijardu kilometara što je jednako 5.500 puteva na Mjesec i natrag. Tajna uspjeha leži u širokoj ponudi namještaja i rasvjete, kupaonske opreme i proizvoda za kupaonice, kuhinjskih potrepština, zanimljivih dekoracija, posteljine, jedinstvene odjeće i torbi te više desetaka tisuća različitih artikala.

Sve to ne bi bilo moguće bez Vivreovog logističkog centra čije tehničke mogućnosti omogućuju da se u razdobljima velike potražnje dnevno obradi i više od 20.000 proizvoda. Dolazak na adresu svake pojedine narudžbe prati se u stvarnom vremenu, čime se osigurava transparentnost te zajamčen rok. Vivre je razvio internu platformu koja upravlja interakcijom između proizvođača, distribucijskog centra, dostavljača i kupca. Ona omogućuje vezu u stvarnom vremenu s platformama proizvođača i dostavljača te s kupcima putem naše web stranice.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.