Hrvatska poslovna mreža je prva nacionalna mreža diverzificiranih skupina poduzetnika početnika, mikro, malih i srednjih poduzetnika i obrtnika.
Kako se ističe u priopćenju, povezanost u jedinstvenu i pritom diverzificiranu mrežu omogućit će jednostavniji plasman usluga i proizvoda na domaćem i međunarodnom tržištu, te potaknuti razvoj novih usluga i proizvoda.
„Cilj mreže je jačanje konkurentnosti, razvoj, unapređenje i poticanje domaće proizvodnje i izvoza, stvaranje pristupačnih metoda plasmana na regionalnom tržištu, povezivanje znanosti i industrije, razvoj novih usluga i proizvoda, poticanje na korištenje pretpristupnih fondova uz promociju Europske poduzetničke mreže i konkretnih učinaka članstva u Europskoj uniji“, rekao je predsjednik Sigme Tomislav Marjanović.
Promocija domaćih proizvoda i usluga
Dodao je, kako su diverzificirane skupine definirane Hrvatskom poslovnom mrežom poduzetnici početnici, mikro, mali i srednji poduzetnici i obrtnici u sljedećim područjima djelatnosti: ‘energetika i energetska efikasnost’, ‘održivi regionalni i ruralni razvoj’, ‘zaštita okoliša’, ‘turizam i ekoturizam’, ‘ekopoljoprivreda’ i ‘grafička industrija i marketing’.
Hrvatska poslovna mreža započinje s radom 1. travnja 2010. godine, kroz sustav prve standardizirane metode promocije domaćih usluga i proizvoda s mogućnošću direktne uspostave novih poslovnih kontakata i plasmana na regionalno tržište.