Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Nekretnine

Hrvatski iznajmljivači moraju se prilagoditi turističkim trendovima

Hrvatske “city break“ gradove poput Zagreba i Dubrovnika kao i mjesta na obali svake godine posjećuje sve više turista. No, kako se mijenjaju trendovi u odabiru destinacija, tako se mijenjaju i standardi u pružanju turističkih usluga. Pitanje je jesu li hrvatski iznajmljivači prilagodili svoje nekretnine i usluge zahtjevima modernih turista i ostvaruju li zadovoljavajuće prihode.

Posljednjih su se nekoliko godina mnogi vlasnici stanova, apartmana i drugih objekata odlučili baviti turizmom i iznajmljivanjem smještaja. No, kako se radi o zahtjevnom poslu koji podrazumijeva poznavanje trendova u turizmu, marketingu, znanje o prodaji, upravljanju rezervacijama i pružanje vrhunske kvalitete usluge te određene investicije, mnogi su iznajmljivači vrlo brzo odustali.

Rješenje su mnogi pronašli u usluzi tvrtke Zagreb Original, vlasnici brenda Zig Zag Apartments, koja preuzima nekretnine privatnih i pravnih osoba, renovira ih i oprema, upravlja svim procesima koje iznajmljivanje podrazumijeva, a vlasnicima isplaćuje fiksni neto prihod kakav su imali dok su se samostalno time bavili. Pritom se vlasnici više ne moraju baviti aktivnostima poput online rezervacija, oglašavanja, dočekivanja gostiju, čišćenja i dr. Na ovaj način na dobitku su iznajmljivači jer ne moraju više ništa raditi niti preuzimati bilo kakve rizike, te gosti koji dobivaju vrhunski smještaj i brojne dodatne turističke usluge.

Zahvaljujući ovom uspješnom poslovnom modelu, ZigZag Apartments je 2014. u Zagrebu otvorio prvi integralni hotel u Hrvatskoj, kojeg po definiciji čine 3 ili više objekata u jednom naselju s recepcijom, zajedničkim prijamnim holom i boravkom te uslugom doručka, čime turistima nudi brojne dodatne sadržaje i omogućuje nova radna mjesta u turizmu.

Zig Zag Apartments u sezoni 2017. planira otvaranje integralnog hotela u Dubrovniku gdje već sada upravlja najvećim brojem privatnih apartmana u starom gradu u odnosi na konkurenciju, čak 52. U Rovinju će integralni hotel otvoriti u 2018. godini do kada tvrtka planira u svom portfelju imati čak 1000 apartmana. Takav uspjeh Zig Zag Apartments temelji na činjenici da ima standardiziranu kvalitetu smještaja i usluge, dizajn interijera, marketing te unaprijeđenu ponudu, prodaju i procese kao i automatizirane rezervacije.

Vrhunske standarde u profesionalizaciji segmenta iznajmljivanja u turističke svrhe je brend ZigZag Apartments počeo postavljati još 2011. kada je zastarjeli stan u centru Zagreba preuredila u moderno mjesto s dodatnim uslugama sukladno očekivanjima turista. Ubrzo nakon toga, ovakav način poslovanja, tzv. «ključ u ruke», pokazao se idealnim za male iznajmljivače tj. vlasnike apartmana kao i za brojne pravne osobe koje u vlasništvu imaju neiskorištenu nekretninu no ne žele se baviti turističkim aktivnostima.

Svjetski trendovi u turizmu značajno se mijenjaju i za uspješno poslovanje nužno je njihovo poznavanje. Više ne postoje turisti koji odsjedaju u apartmanu 7 dana, već su oni danas mobilniji i žele u što kraćem vremenu vidjeti što više destinacija. Primjerice, prosječni boravak turista u Zagrebu je 1,7 dana, a u Dubrovniku 2,5 dana. Hrvatski vlasnici nekretnina često imaju krivu precepciju o ovom poslu i nisu svjesni fluktuacije, rizika i troškova koje ono podrazumijeva pa zato odustaju od iznajmljivanja već nakon prvih nekoliko mjeseci“, rekao je Tomislav Zovko iz tvrtke Zagreb Original, vlasnice brenda Zig Zag Apartments.

Zig Zag trenutačno u svojoj ponudi ima 140 apartmana, a svakim danom taj se broj povećava, najviše zato što nam se iznajmljivači sami javljaju. Da se radi o modelu kojim su zadovoljne sve uključene strane, govori i činjenica da nikada nismo dobili otkaz ugovora od nijednog klijenta. Osim otvaranja integralnih hotela u Rovinju i Dubrovniku, u planu imamo i širenje u druge city break gradove u Europi.“, rekao je Igor Kordić, direktor tvrtke Zagreb Original.

O poslovnom modelu kakav koristi Zig Zag, svoje dojmove je podijelio i jedan od zakupoprimaca Mario Rešetar, vlasnika hotela sadašnjeg imena Kamara Boutique Hotel s 10 soba u Dubrovniku, ukupnog kapaciteta 24 ležaja te je ovom prilikom rekao: “Vlasnik sam jednog od prvih obiteljskih hotela u Dubrovniku, a nakon 15 godina rada moje su poslovne ambicije krenule u drugom smjeru. Važno mi je bilo da objekt nastavi s poslovanjem i ostane u vlasništvu moje obitelji, pa smo sa Zig Zag Apartments napravili ugovor o zakupu prostora na način da sve strane budu zadovoljne u budućem poslovanju. U vrlo kratkom razdoblju, naša se poslovna suradnja pretvorila u planiranje zajedničkih projekata koje namjeravamo ubrzo ostvariti. Vlasnicima nekretnina s turističkim potencijalom preporučujem Zig Zag Apartments kao partnera i, što je najvažnije, dobrog i odgovornog gospodara njihovih nekretnina.“

Branislav Pengov, direktor objekta City Plaza u Zagrebu, s 16 apartmana i ukupno 76 ležaja, o svojem iskustvu suradnje sa Zig Zag Apartments je rekao: “Izuzetno nam je drago što smo upravljanje apartmanima u City Plazi ugovorili upravo s vlasnicima brenda Zig Zag Apartments koji se s razlogom može svrstati u tržišne lidere u svojoj branši. Osim zavidnih rezultata koji su ostvareni u tekućoj poslovnoj godini, kroz zajedničku suradnju smo razvili dodatne benefite koji pružaju postojećim i potencijalnim klijentima raznovrsnost usluga na jednom mjestu. Poslovni modalitet koji Zig Zag Apartments primjenjuje u svakodnevnom poslovanju doprinosi slojevitom imidžu našeg stambeno-poslovnog kompleksa. Suradnju ćemo na obostrano zadovoljstvo nastaviti razvijati kroz dugoročan partnerski odnos.“

A o tome kako ponuda brenda Zig Zag Apartments utječe na turizam rekla je direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba Martina Bienenfeld: “Razlog dobrih turističkih rezultata koje Zagreb bilježi posljednjih godina leži u sinergijskom djelovanju gradskih institucija, Turističke zajednice Grada Zagreba te cjelokupne turističke industrije, čiji važni segment predstavlja obiteljski i privatni smještaj. Projekt Zig Zag Apartments započeo je svoj turistički put upravo u našem gradu, a kao jedan od inicijatora modernog apartmanskog tipa smještaja u skladu sa svjetskim trendovima, danas kreira nove standarde u pružanju smještajnih usluga u urbanim destinacijama. Najbolji primjer je i otvaranje integralnog hotela koji je, kao novu kategoriju hotelskog smještaja, uvelo Ministarstvo turizma i time se značajno unaprijedio sustav obiteljskog smještaja, kojim se omogućilo udruživanje i povećanje kvalitete te pridonijelo profesionalizaciji. Konstantni rad na podizanju kvalitete smještajnih usluga u Zagrebu nužan je za postizanje konkurentnosti u ovom izrazito kompetitivnom tržištu, a kako bi se to ostvarilo potrebno je nastaviti poticati sinergijski efekt javnog i privatnog sektora te, ujedno, educirati turističke djelatnike, posebno u pogledu ponude novih turističkih proizvoda i diverzifikacije smještajnih kapaciteta.“

Obiteljski smještaj čini više od polovice ukupnih smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj stoga je potreban kontinuiran rad na podizanju kvalitete, profesionalizaciji i standardizaciji obiteljskog smještaja u skladu sa svjetskim trendovima i zahtjevima tržišta. Zig Zag Apartments svojim poslovnim modelom doprinosi stvaranju novih i inovativnih turističkih proizvoda na razini destinacije, razvoju i unaprjeđenju kvalitete smještajne ponude, tržišnoj prepoznatljivosti, profesionalizaciji privatnog smještaja te povećanju popunjenosti u pred i postezoni. Hrvatska gospodarska komora prepoznala je značaj ovakvog načina udruživanja te od samog početka podržava rad brenda Zig Zag Apartments“, rekla je Leila Krešić-Jurić, direktorica Sektora za turizam Hrvatske gospodarske komore.


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.