Kristina Ercegović Horbec je poduzetnica koja je 2002. godine osnovala Herakleu, prvu agenciju u Hrvatskoj specijaliziranu za mystery shopping koju je prodala 2012. godine. Uz Veronicu Karlsson koautorica je prve stručne knjige o mystery shoppingu na svijetu, naziva “Measuring Management and The Moment of Truth”, a sa Sašom Petrom napisala je knjigu – “Tajna nestalog kupca”. 2007. godine je dobila CROMINU nagradu za najboljeg menadžera godine u kategoriji mladi menadžer, kao prva žena u toj kategoriji i najmlađi menadžer. Krajem 2010. godine pokrenula je tvrtku Zaokret u sklopu koje organizira Business Cafe – druženja malih poduzetnika pod pokroviteljstvom Ministarstva poduzetništva i pod sponzorstvom Volksbanke, dok seminarima Sam svoj gazda i individualnim savjetovanjem educira i potiče male poduzetnike dijeleći svoje znanje i iskustvo od ideje preko prepuštanja i prodaje tvrtke.
“U CRANE sam se uključila zato što me, uz networking, veseli i naučiti od iskusnijih i uspješnijih kolega drugačiji, investitorski pogled na biznis, ali i prepoznavanje mladih nada odnosno kvalitetnih projekata u koje mogu uložiti ne samo novac, nego i vrijeme, iskustvo građenja biznisa i kontakte. Pritom želim raditi ono što najviše volim, a to je poticati poduzetništvo i stvoriti nešto iz ničega”, pojašnjava Kristina Ercegović Horbec.
Gordana Popović je osnivačica PR i event agencije Piartis te internet portala i luksuznog magazina za strance i diplomate u Hrvatskoj i regiji Corps Diplomatique. Članica je mnogih strukovnih udruženja u Hrvatskoj i inozemstvu, te kolumnistica Lidera za poslovna znanja. Svoju međunarodnu naobrazbu, radno iskustvo te način života uspješno poslovno kombinira u nekoliko zemalja – Hrvatskoj, SAD-u, Italiji, Kini i odnedavno Indiji. Godine života i rada u marketingu u SAD-u, u Italiji, te u Hrvatskoj eksponirale su je različitim kulturama i religijama kao i svjetskim marketinškim kampanjama i događajima. Veoma je uspješna u lobiranju i povezivanju hrvatskih menadžera sa zanimljivim partnerima na ciljanim tržištima, a stranima pomaže prilikom ulaska na hrvatsko tržište.
“U CRANE ulazim kako bih svojim vezama u inozemstvu pomogla mladim ljudima koji imaju ideja, entuzijazma te snage i volje iznijeti svoj projekt do kraja, da se u ovim vremenima krize u Hrvatskoj okušaju i na stranim, perspektivnim tržištima. I sama sam dio indijskog tima koji prezentira svoj projekt poslovnim anđelima i VC po svijetu, te bih rado svoja iskustva kao prezentera podijelila s poduzetnicima u Hrvatskoj te im time olakšala izradu i prezentaciju projekta. Zanima me investirati u inovativne informatičke i tehnološke projekte koje ću plasirati na perspektivnim tržištima“, kaže Gordana Popović.
Nino Zahrastnik je poduzetnik i investitor od mladosti. Rođen u Zagrebu, živi i radi u Washingtonu, a djelomično i u Zagrebu i Ukrajini. Osnivač je i vlasnik tvrtke www.interbyte.com. Ima iskustvo u investiranju i već je kao poslovni anđeo investirao u desetak projekata u SAD-u od čega su tri tvrtke nakon investicije izašle na burzu Nasdaq.
“Slažem se da Hrvatska treba i dalje razvijati poduzetnički duh i poticati razvoj visoke tehnologije, a CRANE kroz svoje aktivnosti i investicije to i radi. Vjerujem da Hrvatska ima potencijala, kao i stručnjaka koji mogu napraviti dobre stvari i spreman sam uložiti u više projekata. Kao poduzetnik, navikao sam na rizik i na početak od nule, mijenjati strategiju prema okolnostima, dati sve od sebe te dovesti posao do kraja. Na taj način se mogu postići rezultati i uspjeh. Spreman sam, dakle, osim financijski, pomoći i svojim znanjem i iskustvom.
CRANE je izvrsna platforma koja omogućuje uspjeh poduzetnicima i investitorima, proširuje poduzetnički duh i pomaže razvoju hrvatske ekonomije“, zaključuje Nino Zahrastnik.
Hrvatska mreža poslovnih anđela broji već 17 članova koji svojim idejama, ali i novčanim poticajima pomažu mlade poduzetničke projekte. Dosad su članovi CRANE-a investirali oko milijun eura u jedanaest projekata. Među najuspješnijima su Salespod, projekt koji je nedavno izazvao veliki interes čak i u Silikonskoj dolini te Entrio, projekt dvojice studenata koji su osmislili prodaju ulaznica putem mobilne aplikacije.